Brodit Passive Holder HTC Desire HD Review

tukang 2 januari 2011, laatste update op 2 januari 2011, 347 views

Brodit Passive Holder HTC Desire HD

Pluspunten

• Goed verstelbaar, stevig vast.

Minpunten

• nog niet gevonden

Mijn reden om een Brodit houder aan te schaffen is omdat er voor elke auto een specifieke klem is die om diverse plaatsen eenvoudig gemonteerd kan worden (in ieder geval niet met een zuignap een de voorruit).

Ik heb de Brodit houder in de auto gemonteerd en had de eerste dagen last van het loslaten van het dekseltje van de sim kaart, vermoedelijk omdat de Brodithouder zo strak om de telefoon sluit.
Als ik de telefoon snel uit de houder haalde bleef het dekseltje soms achter in de houder. Als ik de telefoon met beleid uit de houder haal is er niets aan de hand.

De telefoon wordt stevig vast gehouden en uiteraard is de telefoon alle kanten op te verstellen.
Ik gebruik mijn telefoon ook als navigatie middel en heb daarbij veel profijt van de verstel mogelijkheden.

• Brodit klem voor mijn auto
  • Brodit oplaadkabel met aanstekerplug

Heb jij ook een Brodit Passive Holder HTC Desire HD?