Evoluent VerticalMouse D Wireless Review
Van mijn werkgever heb ik deze muis gekregen om te proberen. Dit om RSI-klachten te voorkomen. Ik gebruik al een tijdje een goedkope verticale muis en dat beviel mij heel goed, dus nu werd het tijd voor een betere. Deze valt helaas af vanwege de oplopende muisknoppen, zie foto. Als ze deze knoppen nou gewoon verder rond af hadden laten lopen in de lijn die was ingezet, dan was het een hele fijne muis geweest voor mij. Nu gaat hij terug naar de verkoper.
De USB dongle is in goudkleur uitgevoerd, love it or hate it.
Pluspunten
Ziet er mooi uit In verschillende maten verkrijgbaar (ik had de grootste) Premium feel Zowel voor rechts als links verkrijgbaar Gouden dongle
Minpunten
De muisknoppen lopen wat omhoog aan het einde Batterijklepje is niet heel fijn te openen Large is alsnog te klein Gouden dongle
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Evoluent VerticalMouse D Wireless?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/24088/felix.jpg?f=community)