Specificaties Set met 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Samsung HW-C770S Review

Gregyor 31 december 2010, laatste update op 31 maart 2011, 860 views

Samsung HW-C770S

Pluspunten

• als je de gebruikers handleiding per blz volgt is het aansluiten een eitje.
  • Solide (ogende) set.
  • Goede geluidskwaliteit.
  • Voldoende aansluitmogelijkheden.

Minpunten

• Afwerking van de speakers niet mooi.
  • Afstandbediening doorkrijgen is moeilijk (ondanks handleiding).

Geluidskwaliteit Score: 4
Middels iBOOD deze set aangeschaft. Dit na mijn vrouw al 2 jaar te hebben voorbereid op deze dag :) .

Bij het uitpakken viel al meteen op dat dit een solide set was.
Een mooie afwerking van het systeem zelf, echter het design van de speakers is het niet helemaal voor mij. Maar goed, hij past goed bij de Samsung TV die ik heb. Dit is gelijk 1 van de pluspunten van een complete samsung set. Met 1 afstandbediening beide producten te bedienen zonder moeilijk gedoe en zoeken naar de juiste instelling, die weet de afstandsbediening namelijk al _/-\o_ . Okay, je hebt er wel een HDMI kabel plus de benodigde aansluitingen voor nodig, maar dat had ik al.

Bij het volgen van de gebruikershandleiding (voor de verandering maar eens gedaan) kwam ik er achter dat het zeer eenvoudig was om deze set aan te sluiten. Wel heb ik ander speakerdraad gebruikt dan standaard is meegeleverd. En het verschil merk je daadwerkelijk. 7 speakers t.o.v. 5 speakers die hiervoor aanwezig was. De bas box is ook aanzienlijk sterker (aldus mijn buren), het mooie hiervan is dat je hem naar wens harder en zachter kan zetten. Bij sommige films (neem de Bourne trilogy op Blu-Ray) is het fijn dat de bas box harder kan, hoewel dat op bepaalde momenten ook zeer veel schok effect heeft.

Mijn eindconclusie over dit produkt is goed, dit omdat ik het design en het gebruiksgemak (het doorkrijgen van de afstandsbediening) niet helemaal vind, anders had deze set 5 sterren gehad.

Heb jij ook een Samsung HW-C770S?