Specificaties 24" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster BX2431 Zwart Review

Vincent93 31 december 2010, 2.586 views

Samsung Syncmaster BX2431 Zwart

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • zonder iets in te stellen mooie kleuren
  • plug and play (ps3, pc nog niet beprobeert)
  • geen Ghosting bij Gran turismo 5

Minpunten

• bij mij zat de rand los in de hoek van de knopjes

Beste Tweakers,

ik schrijf deze review omdat mij de vele review op deze site erg goed hebben geholpen met de keuze die ik nu hem gemaakt om de Samsung BX2431 te kopen, en er nog geen review is op tweakers.net

ik gebruik deze monitor om te gamen via mijn ps3, ik hem mijn laptop nog niet aan gesloten wat ik later misschien wel ga doen om dat er 2 HDMI porten zitten en een VGA ook als je de HDMI aan sluit kun je ook via de mini jack je speakers aan sluiten, dit was voor mij een eis omdat ik anders geen geluid heb, ook zitten er geen speakers in de monitor in gebouwd, ik ben hier blij mee omdat het geluid via dat soort speakers super slecht is en ik toch mijn externe speakers gebruik en dit scheel natuurlijk ook in het aan koop bedrag.

verder toen ik bij monitor kreeg zat de rand bij de knopjes niet goed vast die moest ik zelf nog vast klikken, daarom vind in de bouwkwalitiet voldoende omdat dit erg slordig is van samsung, voor de rest ziet de monitor er erg goed uit.

de kleur zijn zonder echt in te stellen, (alleen bij picture game geselecteerd) erg natuurgetrouw vooral bij Blu-ray is de kwalitiet super!

verder kan ik er nog niet heel veel over zegen opdat ik hem gisteren pas hem binnen gekregen.
als u nog vragen hebt, stel ze gerust en ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster BX2431 Zwart?

Een goed begin van een review. Je kunt je review op een aantal punten beter maken:

1. TAAL. Alsjeblieft, schrijf reviews hier zoals je op school leert hoe je een werkstuk schrijft. Doe dus iets aan de opbouw van zinnen; de tweede alinea heeft 6 regels tekst, maar is eigenlijk 1 zin. En maak tussenkopjes, zeker als je de review nog wat uitbreidt.
2. Hoe compleet is de set? Er zit natuurlijk een monitor en een adapter in, maar ook de juiste kabels? En eventueel nog meer? Je vermeldt al dat de monitor in elk geval veel aansluitmogelijkheden heeft, dat is erg prettig :)
3. Wacht nog even een week en schrijf dan een update. Je hebt er dan in elk geval een week mee kunnen spelen, in plaats van een halve dag. Dan is het eerste "wow!"-gevoel omgezet in gewenning en dan beginnen eventuele storende dingen te storen. Hopelijk is er niets slechts aan, maar je weet het maar nooit :)

Succes! Voor nu geef ik deze review 1 ster als waardering, dat kan uiteraard meer worden.
bedankt voor je tips, zal over een week even een update maken, sorry voor mijn taal heb namelijk dyslexie
Ah, Dat is in elk geval voor spelling een gegronde reden. Je kunt het ook door iemand laten nalezen, het is nu om eerlijk te zijn niet makkelijk leesbaar. Succes in elk geval :)
Bedankt voor je review.
Maar allesinds toch bedankt voor de review... spelfouten of niet...