Specificaties 37" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 37PFL8605H Review

henkes77Newbie 31 december 2010, laatste update op 31 december 2010, 654 views

Philips 37PFL8605H

Pluspunten

• Makkelijke installtie
  • Goed geluid
  • Internet met uitzendinggemist
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen input toets op afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 5
In de winkel waren we meteen verkocht van deze tv. Wat een beeld! Meteen besteld, konden we ook nog gebruik maken van de 100,- terug actie.

De televisie werd na een week geleverd. Na het plaatsen thuis zagen we strepen zitten achter de glasplaat. (tijgerprint) Hierover de winkel gebeld, en dezee beloofde een nieuwe te bestellen. Een week later de andere tv, dit bleek een show-room model te zijn! Maar ook weer dezelfde strepen, dus weer terug naar de winkel. Er werd weer een tv besteld. Deze werd ook weer een week later geleverd, met WEER een tijgerprint achter de glasplaat. Dit was niet het enige, de linkerhelft van het beeld bleef ook regelmatig haperen. Op de rechterhelft ging het beeld gewoon door.

Hiervoor maar weer trouw naar de winkel gegaan, en verteld dat we de tv weer in wilden leveren en ons geld terug wilden. We waren het helemaal beu. Ook door de "grap" van het showroom model. De eigenaar zei dat hij de strepen niet kon zien, we voelden ons erg zeikerig.
Een collega van me heeft dezelfde tv gekocht, en had deze problemen niet. We hebben de serienummers vergeleken, en de tv van hem bleek verderop in de serie te zitten. Waarschijnlijk is deze klacht door Philips aangepakt. Ons snr begint met: VN1g, die van m'n collega met VN1L.
Dit aan de winkelier verteld, hij heeft toen (eindelijk) contact opgenomen met de Philips. Deze kenden de klacht volledig, het was een bepaalde serie die hier last van had.

Monteur van Philips Drachten thuis langegeweest om de tv op te halen. (1 dag voor kerst), met het bericht dat de tv een week later klaar zou zijn. We waren enorm treurig, mede doordat we een enorm lelijke leen tv kregen. :'(

De monteur belde na 3 uur op dat hij de tv weer kwam brengen, hij vond het zo sneu!

Sindsdien doet de tv het perfect! Strepen en gefilkker weg, en een beeld :)

Het mocht even duren, maar na 1,5 maand zijn we er helemaal tevreden over! We kijken veel films in 1080i kwaliteit, dmv een HDX. Perfecte combinatie!

De tv is erg mooi vorm gegeven. De afstandsbediening ligt makkelijk in de hand. Nadeel is wel dat als je een ingang wilt kiezen, dat je eerst een menu in moet.
Het internet op de tv is geweldig. De tv kan bedraad worden worden aangesloten op de router, en je hebt meteen toegang tot uitzendinggemist, en RTL gemist. Zelfs dan is de beeldkwaliteit erg goed!

• HDX-1000
  • Windows 7

Heb jij ook een Philips 37PFL8605H?

Dit is geen review, maar een weergave van een slechte ervaring met een tv in 1 keer goed krijgen... Dit past beter in een weblog. Ik ben wel blij voor je dat je nu gewoon tv kunt kijken zoals je dat verwacht!

Je kunt je review wel een review maken door te schrijven wat je vindt over: de tv en accessoires (hoe compleet is het, zitten er de juiste kabels bij, etc.); installatiegemak, snelheid van de tv (gaan menu's snel, of moet je telkens wachten), bedieningsgemak, beeldkwaliteit (die noem je: "een beeld"). En meer van dat soort dingen.

Dat soort dingen lees ik graag, want ik wil over een tijd ook wel een tv aanschaffen.