Eizo Flexscan S2232WE Grijs Grijs Review

silenrockunstNewbie 30 december 2010, laatste update op 1 januari 2011, 332 views

Eizo Flexscan S2232WE Grijs Grijs

Pluspunten

• Stevig prima voet

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen tot heden

Hallo allemaal,

Ik spreek hier over de : Eizo Flexscan S2232WE-GY 22 TFT easy-up (grijs)

Laat ik begin met te zeggen dat ik geen expert ben maar,

gebruiker van o.a. Photoshop en van uit die hoofde heb ik deze monitor aan geschaft het is een 22 inch.
Ik had veel gehoord over Eizo, maar het is waar de kwaliteit de degelijkheid is zijn geld waar. en ook de garantie van 5 jaar, is niet mis.
De voorlichting die door het bedrijf is gegeven is een 10 waard, ik schrijf dit omdat er weinig te
vinden was op Tweakers.net over Eizo monitoren,

Ik heb de monitor nu 14 dagen in gebruik en het is elke dag genieten van het .
De monitor heeft verschillende instellingen : text, pictures, movie, custom, srgb.
Ik hoop dat door deze simpele aanvulling er anderen zijn die nu ook eens iets weten over Eizo-monitoren.

Het beeldscherm is te draaien 90 graden maar op Mac os ben ik er nog niet uit hoe dit echt goed werkt.
Op Windows zo het gewoon simpel te regelen zijn .

Dit was mijn verslag van de Eizo gekocht bij http://www.eizoshop.nl/

in Dordrecht het is een onderdeel van Heijligers Computers Dordrecht

Groeten,

Silenroc

Heb jij ook een Eizo Flexscan S2232WE Grijs Grijs?