Specificaties Bluetooth muis en 1.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse Review

Luc8647Newbie 30 december 2010, laatste update op 30 december 2010, 1.775 views

Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand, ziet er goed uit en geen dongel nodig (indien bluetooth ingebouwd).

Minpunten

• Geen extra knoppen, alleen basisknoppen en scrollwiel.

Ik ben erg blij met deze muis. Al mijn usb poorten zijn stukgegaan in de 2,5 jaar tijd dat ik deze notebook gebruik, dus voor mij was dit een ideale oplossing omdat je geen dongel nodig hebt. En m'n notebook heeft wel ingebouwde bluetooth, dus ik moest wel aan de bluetooth muis.

Omdat er hier niet veel reviews stonden van bluetooth muizen heb ik op amazon.com een aantal reviews gelezen van deze muis en de razor orochi. Ze kwamen er allebei wel goed uit. Sommige mensen hadden wat problemen met verbinden, maar daar heb ik nog geen last van gehad. Vanuit Windows 7 gezocht naar blue tooth apparaten en hij vond 'm meteen en het verbinden gebeurde toen ook direct.

Ik vind het een mooie muis met een strakke vormgeving. Het klepje zit met 3 magneetjes vast, dus je kunt er niets aan stukmaken als je de batterijen vervangt.

De razor heeft volgensmij wel nog een tiltwiel, dat leek me wel handig, maar ik vond het niet nuttig genoeg om 30 euro extra voor uit te geven. Bovendien is de razor iets kleiner geloof ik en ik heb redelijk grote handen.

• HP Compaq 8510w
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse?

ik heb zelfde muis al een tijdje besteld. heel vaak problemen gehad met de verbinden met Windows 7, in het begin moest ik hem telkens opnieuw verwijderen en opnieuw laten zoeken.
Batterijduur is kort. De standaard batterijen gaan 2 weken mee. Ik heb nou betere kwaliteit batterijen erin zitten die oplaadbaar zijn, ik zie wel hoelang die mee gaan.

Muiswiel gebruiken om omhoog en omlaag te scrollen werkt soms niet! bijv met Firefox. dan zou je Firefox moeten afsluiten en opnieuw opstarten, dan reageert die wel, het zelfde probleem heb ik ook met andere programma's ontdekt. Kort geleden heb ik een schone installatie gedaan, dus het ligt niet aan de Windows.