Scythe Slip Stream 1900rpm, 120mm - Reviews

Scythe Slip Stream 1900rpm, 120mm Review

gillegun 30 december 2010, laatste update op 30 december 2010, 935 views

Scythe Slip Stream 1900rpm, 120mm

Pluspunten

• veel luchtverplaatsing
  • goedkoop en goed leverbaar

Minpunten

• voor mij geen
  • mss voor anderen dat hij net wat teveel geluid maakt op full speed

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 3
Luchtverplaatsing (min) Score: 5
Luchtverplaatsing (max) Score: 5
Airflow

specs site: 37,00 dBA / 110,31 CFM = 187 m/h / DC12 V / 0,53 A (1900 rpm Version)

Zoals hierboven vernoemt, heel veel airflow. En dit maakt deze fan ook waar. Als je je hand ervoor zet, voel je heel wat lucht blazen tegen je hand. Ik gebruik de fan op mijn Prolimatech Megahalems. Ik had er in totaal zo'n 8 gekocht.

Geluidsproductie

Op low speed (met fancontroller) hoor je de fan een heel klein beetje. Op full speed hoor je hem, maar voor mij is dit niet storend. Wel heb ik ondervonden, dat er tussen de 8 fans, wel een paar zitten die wat luidruchtiger zijn dan de andere. Toch is het geluid voor mij niet storend, aangezien koeling bij mij primeert + als ik voor de pc zit, speelt er wel altijd een game, een film of muziek.

Zeker een aanrader. De fan wordt geleverd met 4 schroeven en een 3pin to 4pin molex adapter.

Heb jij ook een Scythe Slip Stream 1900rpm, 120mm?