Logitech Harmony 650 Review

PatrickSchnur 29 december 2010, laatste update op 29 december 2010, 1.903 views

Logitech Harmony 650

Pluspunten

• Makkelijk te instaleren via de website
  • vind bijna alles
  • leerde snel mijn Humax PVR9200c kennen
  • Duidelijk menu
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• enigste wat mij is opgevallen dat de verpakking waar hij inzat zeer strak in de doos zat en ik de buiten verpakking heb moeten slopen om de inhoud eruit te krijgen. Beknopte papieren handleiding!

Configuratie Score: 4
Mooie en makkelijke afstands bediening. Ik had 4 apparaten dus ben ik voor deze Harmony 650 gegaan, Hij zat zeer strak ingepakt dus is de doos geschuurd bij het uitpakken. In de doos zat de afstandebediening goed klem en gewoon zoals een product hoor te zijn voorzien van alles wat je nodig hebt, een handleiding, batterijen en een usb kabel.

Eenmaal uit de doos voelde ik hoe lekker hij in de hand ligt en hoe makkelijk hij qua outlay van knoppen is. Het gemak van de installatie is super nadat je de batterijen erin hebt gedaan zegt de afstands bediening wat je moet doen en als eerste dus naar het web adres gaan wat hij aangeeft. hier download je de software en installeer je deze op je computer. Sluit de afstandsbediening met de bij geleverde kabel aan op je computer en ga verder. Je hebt natuurlijk zoals duidelijk in de handleiding staat alle type en nummers van de tv, surround set, decoder, dvd of bluray speler op.

Je kan alles netjes opgeven in de keuze menu's en als ie het automatisch vind dan installeerd hij deze ook automatisch. Bij mij bleef ie hangen op de Humax PVR-9200c decoder voor Ziggo maar naar de afstandsbediening hiervoor te hebben uitgelezen was ook die vast gelegd. Dan de kanalen opgegeven zoals scart en hdmi en alles is prima in orde. Hij installeerd de afstandsbedieinig en toen ie klaar was deed deze alles zoals hij het moest doen. Tijd 15 minuten later was alles in orde.

De vormgeving is dik in orde, alle knoppen die je nodig hebt liggen goed bij elkaar en display is duidelijk te lezen, ligt goed in de hand en was naar twee minuten net of ik geen ander heb gehad.

Bouw kwaliteit heb ik nog niet uit getest ik wil hem graa heel houden dus laten stuiteren is nog niet gebeurd.

Drivers en ondersteuning is prima en dat kan je bijna over alle logitech producten zeggen.

De prijs was super voor een 59,95 gehaald bij de mediamarkt omdat het bij mycom in Den Haag te druk was, alles lag ook mooi uitgestald bij de mediamarkt dus alle Harmony's getest en deze was genoeg voor wat ik wilde bereiken thuis!

Heb jij ook een Logitech Harmony 650?