Specificaties 1TB 2.5" HDD (SATA-300) - Bekijk alle specificaties

Samsung Spinpoint MT2, 1TB Review

scorpioorpio 31 december 2010, 2.580 views

Samsung Spinpoint MT2, 1TB

Pluspunten

• opslagcapaciteit
  • goedkoop
  • snel
  • stil

Minpunten

• niet standaard hoogte (12,5 mm ipv 9 mm)

Snelle ruime portable HD voor weinig geld.

Maar let op!
De hoogte is 12,5 mm tov de standaard 9mm die andere portable schijven hebben.
Ik ben dit pas te weten gekomen toen ik de schijf probeerde te passen in mijn herbruikte 2,5" behuizing.
Voor mij is dit geen erg, maar mocht deze schijf voor een laptop dienen, zou het wel heel jammer kunnen worden.

Voordat je deze schijf koopt voor je notebook, check dan eerst of de hoogte compatibel is!

Heb jij ook een Samsung Spinpoint MT2, 1TB?

Dit is eerder een, terechte en goed bedoelde, opmerking/waarschuwing voor potentionele kopers maar geen review.
Ik heb er in ieder geval wel wat aan, eerst maar eens meten of deze in mijn PS3 kan.
Past volgens diverse websites niet in een PS3, daar past maximaal 9mm in ;)
Dat is handige info. Bedankt voor het melden.
Past mooi in een Sharkoon behuizing, in een oogwenk te verwisselen en zijn nog goedkoop ook. Ik ging voor de USB 3.0 versie trouwens.

Zie hier
En hier in de PW