Nokia 3510 Review

MooFz 29 december 2010, laatste update op 29 december 2010, 377 views

Nokia 3510

Pluspunten

• Stevig, makkelijk in het gebruik, goedkoop

Minpunten

• Geen apps, geen wifi, geen bluetooth

Ik gebruik de Nokia 3510i nu ongeveer een jaar. Hiervoor had ik een LG Cookie dan van ellendigheid uit elkaar viel.
De Nokia 3510i bevalt mij erg goed. Ik doe ongeveer een week met de standaard bijgeleverde batterij. Ook is de telefoon erg makkelijk in gebruik en heel erg stevig. Je kunt deze telefoon bij wijze van spreken van 16-hoog laten vallen en hij zal het nog doen.
Ook vindt ik de knoppen erg handig, zeker voor oudere mensen. Geen gedoe met touch-screen’s etc.

Heb jij ook een Nokia 3510?

Te korte review. Veels te positieve scores voor een acht jaar oud toestel. De volle sterren voor bellen, smsen, simpele javagames en een kleurenscherm? Je zegt dat het toestel goedkoop is. Nieuw was het toestel toendertijd een honderd euro voor mij. Tegenwoordig heb je vergelijkbare toestellen voor rond de 20 euro. Beiden nieuw met garantie enzo.

De bouwkwaliteit is redelijk foolproof: behalve de knoppen. Bij veel gebruik zullen de knoppen snel slijten. Zeker als je veel smst trouwens. Bij 10 smsjes per maand waren diverse knoppen bij mij na een jaar uitgesleten.

Zelfs de titel is verkeerd. Je maakt een review over een 3510i en je noemt het een 3510. Al met al een waardeloze review. Het toestel was indertijd vrij goede prijs/kwaliteit. Maar dat is inmiddels wel vele jaren terug.
Wat aan de korte kant.
en let op je spelling/context lees de review na voordat je hem post
ik heb er zelf namelijk ook nog wel eens last van
Het is een toestel welke in 2002 is geintroduceerd..
En dan als negatieve eigenschappen geen apps/wifi/BT opgeven???
Het is een Dumb phone - geen Smartphone.
Erg kort.

Mischien wat uitgebreider mbt batterij verbruik.
Hoeveel bel je, sms je veel?

Wat zijn alle functies van het toestel.
Zit er een camera op?
Enz enz.
Bedankt voor jullie kritiek!
Nu weet ik waar ik aan kan werken.

Toch ben ik het niet helemaal eens met wheez50. Ik gebruik mijn Nokia 3510i nu ongeveer 2 jaar en hij ziet er nog piekfijn uit. Ik sms ongeveer 300 per maand en ik bel ongeveer 300 minuten per maand.

Vergeleken met de LG Cookie vind ik de 3510i beter.
niet te vergeten snake :*)
Dat is Snake voor de ekte ekte!