Gigabyte AORUS FO32U2 Review
Sinds een aantal dagen in huis, voor nu voornamelijk in gebruik als monitor voor werk icm Macbook Pro en dat werkt als een zonnetje via USB-C (4k/120hz).
Pluspunten
Ontwerp (niet te gamerig) QD-OLED <3 Stevige voet Spiegelend scherm USB-C / KVM etc.
Minpunten
Niet bezel-less Geen USB-C kabel meegeleverd
Eindoordeel
Verpakking
Ik zat al een tijdje te wachten op de QD-OLED monitoren en deze was eindelijk leverbaar via Megekko.
Wat meteen opvalt bij het uitpakken is dat alles keurig verpakt is en erg solide aanvoelt. Daarnaast zitten er een hoop kabels bij, behalve USB-C. Gelukkig heb ik die dingen liggen ;-)
Uiterlijk
De monitor oogt erg solide en robuust. Het heeft een niet te gamerig uiterlijk, al zie je voorop wel AORUS staan en het logo op de standaard. Het standaard is verder wel erg stevig dus dat is fijn.
Qua aansluitingen is overal aan gedacht. Ik las dat er geen DP2.1 op zit, maar dat is voor mij geen deal breaker.
Zelf vind ik de bezel net iets teveel zwart hebben, wat jammer is, maar ook dit is geen deal breaker.
Werking
Na het aansluiten valt meteen het prachtige plaatje op. Ik heb al een QD-OLED TV dus ben het al gewend, maar de kleuren spatten zo erg van je scherm af, prachtig!!!
Daarnaast werkt mijn Macbook PRO via USB-C op 4k/120hz wat zeer fijn is. Wat een werk ruimte.
Wat mij betreft dikke aanrader, de foto bij de Review doet de monitor te kort (en het plastic zat nog op het scherm
)
Ik zat al een tijdje te wachten op de QD-OLED monitoren en deze was eindelijk leverbaar via Megekko.
Wat meteen opvalt bij het uitpakken is dat alles keurig verpakt is en erg solide aanvoelt. Daarnaast zitten er een hoop kabels bij, behalve USB-C. Gelukkig heb ik die dingen liggen ;-)
Uiterlijk
De monitor oogt erg solide en robuust. Het heeft een niet te gamerig uiterlijk, al zie je voorop wel AORUS staan en het logo op de standaard. Het standaard is verder wel erg stevig dus dat is fijn.
Qua aansluitingen is overal aan gedacht. Ik las dat er geen DP2.1 op zit, maar dat is voor mij geen deal breaker.
Zelf vind ik de bezel net iets teveel zwart hebben, wat jammer is, maar ook dit is geen deal breaker.
Werking
Na het aansluiten valt meteen het prachtige plaatje op. Ik heb al een QD-OLED TV dus ben het al gewend, maar de kleuren spatten zo erg van je scherm af, prachtig!!!
Daarnaast werkt mijn Macbook PRO via USB-C op 4k/120hz wat zeer fijn is. Wat een werk ruimte.
Wat mij betreft dikke aanrader, de foto bij de Review doet de monitor te kort (en het plastic zat nog op het scherm
Beoordeel deze review:
/u/445951/crop6790b6260ea7a_cropped.png?f=community)