Specificaties Radiogestuurde muis en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G7 Laser Mouse Review

hetbeest 4 oktober 2006, 859 views

Logitech G7 Laser Mouse

Pluspunten

• Zeer precise muis.
  • Gamers muis

Minpunten

• Accu's snel leeg

Perfecte muis, zeker voor gamers en voor grafische doeleinde is deze muis zeer goed, door dat je de gevoelighied goed kan instellen.

Alleen vind ik dat de accu packs snel leeg zijn.

En nog even over de service van LOGITECH gewoon uitmuntend,
een vriend van me had een klein probleem met de G7 muis, hij logitech gebelt en binnen 5 dagen stond UPS voor de deur met een nieuwe muis. Perfect mijn dank aan logitech.
Alleen de prijs kon wat lager.

Groeten Ruud

Heb jij ook een Logitech G7 Laser Mouse?

de accu's zijn bij excessief gebruik in 1 a 2 dagen leeg idd maar indien de lader op boost staat ook in een paar uur opgeladen.
Hier zit echter ook een groot voordeel aan omdat de accu's niet zo groot zijn is het gewicht ook lekker laag.
daarnaast is het verwisselen van een accu 3 sec werk.
Idd... gewoon op 'boost' zetten en binnen 2 uur is ie weer vol... en binnen 2 uur heb je je huidige accu niet leeg :)
De muis werkt inderdaad erg goed !
Heerlijk ontspannen werken door het lage gewicht en de geweldige glij-eigenschappen.
Wat jammer is, is dat je aan de knop waar je applicaties (shortcuts) aan kan toewijzen geen 'Verkenner' in te stellen is...
misschien alleen een probleem op een lan, maar welk gezond mens zit nu meer als 24 uur achter een pas?

op de later tijdens eten en je kunt weer een paar uur met de muis doen, of tijden je slapen.
de tijd samen met je vrienden of vriendin(en) in de stad
Ben ik de enigste die dit een karige "review" vind?
En nog even over de service van LOGITECH gewoon uitmuntend,
Alleen de prijs kon wat lager.
je zegt dat je vriend binnen 5 dagen een nieuwe muis had ontvangen, maar je vind de prijs te veel? voor service moet je nu eenmaal betalen :Y)
Doe mij dan toch maar met touwtje :7