Specificaties 640GB 2.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

Adata Classic CH94 640GB Zwart Review

Ixecube 29 december 2010, laatste update op 29 december 2010, 551 views

Adata Classic CH94 640GB Zwart

Pluspunten

• Geen externe lader nodig

Minpunten

• Crashed vaak
  • Kan niet tegen een stootje
  • Gewoon een stront ding

Mobiliteit Score: 5
Ik heb deze externe hardeschijf gekocht omdat het namelijk geen externe lader nodig heeft. Laatst was mijn externe hardeschijf ineens gecrashed, mijn laptop zag de schijf als onherkenbaar. Ik heb hem vervolgens op meerdere computers/laptops uitgeprobeerd maar tevergeefs. Na veel gekloot te hebben met verschillende data-recovery programma's is er uiteindelijk niks van mijn data overgebleven, alles wt ik terug kon krijgen was corrupt.

Nu is mijn externe hardeschijf vandaag wr gecrashed. Ik ben nu ondertussen bezig alles weer via dos terug te proberen halen, nu maar hopen!

Conclusie:
Als je een externe hardeschijf zoekt die betrouwbaar is neem deze "ADATA Classic CH94" dan zeker niet!

Heb jij ook een Adata Classic CH94 640GB Zwart?

Dit is geen review, gewoon een slechte ervaring.
Ik waarschuw mensen gewoon om een andere te kopen inplaats van dit schijt ding...
Dat is mooi, want een slechte ervaring is altijd vervelend. En in dit geval extra vervelend, omdat je je data kwijt bent.

Maar het is geen review. Een review is een objectieve beschrijving van zaken als bouwkwaliteit, prestaties (doe eens een grafiekje met overdrachtsnelheden), aansluitgemak, geluiden en trillingen, enzovoort. Die zie ik hier niet terug. Zeker een nadeel als "Gewoon een stront ding" is allesbehalve objectief en vooral geen nadeel (gelukkig, het zou een smerige bende worden).

Ik kan uit je ervaring niet opmaken of je 1 of 2 exemplaren hebt gehad. Zeker als je tweede exemplaar nu gecrasht is, kun je proberen om bij de winkel te onderhandelen over omruilen voor een heel ander product. Dat is me zelf een keer gelukt met een cd-brander die twee keer kapot is gegaan in 2 weken tijd.

Succes! En misschien kun je als je hem hebt omgeruild, deze review verbeteren of een nieuwe schrijven van een nieuw, omgeruild product :)