Microsoft Xbox 360 Wireless Controller Wit Review

GinoGio 28 december 2010, laatste update op 28 december 2010, 1.096 views

Microsoft Xbox 360 Wireless Controller Wit

Pluspunten

• Afwerking
  • Gewicht

Minpunten

• Bouw kwaliteit

Ergonomie

De controller ligt naar mijn menig heel erg lekker in de hand en is makkelijk te gebruiken voor de ook wat kleineren mensen met kleine handen.
knoppen zijn goed bereikbaar en ook na de vele uren spellen zul je geen pijn aan je handen krijgen.

Functionaliteit

Hier ben ik ook zeker over te spreken, er zijn geen echte punten waar ik het op kan afkraken maar ook niet waar mee ik het in de lucht kan prijzen.
Voor de rest geen probleem met het spellen van verschillende soorten games.

Vormgeving.

Persoonlijk vind ik de controller heel erg mooi afgewerkt.
ook als je kijkt als een muggenzifter is er eigenlijk weinig op aan te merken.

Bouw kwaliteit

Hier moet ik helaas een beetje kritisch worden, want zoals ze dat mooi zeggen in the heat of the action kan het nog wel eens zo zijn dat de controller aan verschillende kanten los kan raken en dit gebeurd dan ook meestal aan de onder kant waar een plastic deel over de onderkant van de controller loopt.
ik vertel dit namelijk uit eigen ervaring. een goeie klap op de grond is genoeg om het stuk plastic te doen breken.
want een beetje gamer heeft zo af en toe zijn moment om alles er uit te gooien als het na de 100e keer nog net niet is gelukt,

Aangezien de controller nu al te koop is voor 31 Euro heb ik ook mijn review aan moeten passen, de prijs kwaliteit verhouding komt nu zeker over een, ik vond de controller altijd wat aan de duren kant maar voor deze prijs mag je niet klagen.

Een prima controller om mee te gamen, gemaakt voor jong en oud
en gaat lang mee bij normaal gebruik.

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Wireless Controller Wit?

Je review is heel degelijk, alleen maak je een aantal taalfouten.
Thanks ik had hem inderdaad even moeten na lezen.
Graag hoor ik wat er verbeterd kon worden aan mijn review.
ik namelijk pas sinds vandaag begonnen met het schrijven van een review's

Dus ik hoor graag wat jullie er op aan te merken hebben

(En dan heb ik het over de indeling of dergelijk en niet over hoeveel beter ps3 is)

Dank u