Zboard Gaming Pad Fang Rood, Zwart Review

Maffie500 28 december 2010, 332 views

Zboard Gaming Pad Fang Rood, Zwart

Pluspunten

• Handig voor FPS games,
  • Makkelijk in te stellen,
  • Verschuift niet bij het spelen,

Minpunten

• Jump knoppen zitten te laag voor mij

Tja cola en m'n zboard gingen niet zo goed samen.
Vermits ik erg tevreden ben over zboard wou ik natuurlijk het nieuwere model kopen, maar helaas zitten op de nieuwere modellen geen grote game knoppen meer.
Dus heb ik maar een logitech gekocht met de fang als game keyboard.

Persoonlijk vind ik de fang een goede aanvulling maar zijn er toch een aantal minpuntjes.
Ik kan persoonlijk niet goed bij de jump toetsen. ze ziiten links en recht van het toetsenbord en ik kan er echt niet goed aan.

Bouwkwaliteit:

Goed, voeld allemaal stevig aan en het toetsenbord verschuift niet bij gebruik.
toetsen zijn voor mij goed genoeg (zboard 2 jaar gebruikt zonder problemen)

Ondersteuning games:

Ik gebruik de fang alleen bij First person shooters zoals COD, battlefield, ... en ik heb nog met geen een spel problemen gehad om m'n fang te kunnen gebruiken.

Heb jij ook een Zboard Gaming Pad Fang Rood, Zwart?