Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 3GS 16GB Zwart Review

GinoGio 28 december 2010, laatste update op 28 december 2010, 488 views

Apple iPhone 3GS 16GB Zwart

Pluspunten

• gebruik vriendelijkheid
  • Toestel werkt snel, ook na een aantal jaren.
  • Design

Minpunten

• Accu
  • Verplichtingen via Itunes

Om even veder in te gaan op de Review status die ik net beoordeeld kan ik me zelf makkelijker uitdrukken over de cijfers die ik heb gegeven, en wat extra informatie toe te voegen.

featureset

Als je kijkt naar de mogelijkheden en prijs gaat het natuurlijk altijd moeilijk op je betaald (los) heel veel geld voor een Iphone, je krijgt er dan ook behoorlijk veel voor terug, maar dit kan natuurlijk ook heel anders als je kijkt naar de Meizu M9 een heel eerlijk telefoontje als je kijkt naar prijs Specs verhouding. dit kan je helaas niet zeggen bij de Iphone je betaald meer omdat het appel is dan echt voor de specificaties

Bereik

Het bereik van de Iphone is zeker niet slecht maar het kan beter, Binnen de randstad weinig moeiten veder het land in word het bereik steeds minder, hier zul je veder geen problemen mee ondervinden.

Accuduur

De levensduur van de accu is minimaal, vooral in het begin als je het toestel net heb gaat deze nog geen dag mee.
Als je veel aan het internetten spelletjes aan het spelen ben, moet je hem zeker aan de lader hangen.
Na een wat langere tijd, als je het toestel al wat langer heb zal het internetten ook minder worden en gaat het toestel precies een dag mee, maar ook dit hangt af van het dermate veel gebruiken van het toestel.

Gebruiksgemak

Met gebruiks gemak scoort het toestel zeker een dikke 10, dit toestel is voor iedereen te gebruiken, niet te veel toeters en bellen.
Zeker te gebruiken voor jong en oud.
Design

Het design blijft voor mij nog steeds heel erg goed toestel is mooi rond afgewerkt, en heeft simpele knoppen zowel op de zijkant als 1 op de voorkant zoals volume en de optie trillen/geluid uit, en natuurlijk de home knop op de voorkant

Bouwkwaliteit en afwerking

Afwerking van het toestel is voor de eindgebruiker op en top heel het toestel is goed afgewerkt er steken geen scherpe randen uit en heel het toestel is dicht gemetseld, alleen via een speciale kit kan je bij de batterij en het scherm komen.
ook zeer geschikt voor wat jongeren mensen.

Stabiliteit & betrouwbaarheid

het toestel is zeker stabiel maar kan zeker slecht tegen een stootje het is ook niet de bedoeling dat je hem goed laat vallen hier is hij niet voor gemaakt.

Te Duur? Zeker als je het mij vraagt wel er zijn meer toestellen die je kan krijgen die misschien nog wel beter zijn maar dan voor minder.

Ps: graag zie ik reactie's met kritiek wat ik beter had kunnen doen in mijn review, niet wat jij beter vind omdat je van appel houd maar meer op grammaticaal context enz.

GinoGio

Heb jij ook een Apple iPhone 3GS 16GB Zwart?

Persoonlijk vind ik jouw review op een aantal punten nergens op slaan:

- Features: welke features mis jij dan die op andere telefoons wel aanwezig zijn? En waarom is de Meizu M9 zo ontzettend veel beter? Heb je die ook getest?

- Ik woon en kom 'verder' in het land en heb nergens problemen met bereik, dus waar baseer je dat op?

- Het toestel is stabiel maar niet te vergelijken met de oude Nokia's? Hoe oud moeten die Nokia's volgens jou zijn? Bedoel je de 3210 etc. die naast bellen en smsen geen enkele feature hadden? Logisch dat die stabieler zijn, of bedoel je de 'oudere' Nokia's van een aantal jaren geleden zoals de N73 en N95 die meer buggy zijn dan de eerste testversie van Windows ME was? Vergeleken bij andere Os-en is iOS ontzettend stabiel, kijk maar eens naar de Nokia N97 bijvoorbeeld?

- iPhone te duur? Heb je er een idee van waarom mensen een iPhone kopen? Vanwege het gebruiksgemak en dat alles out-of-the-box werkt. Waarom zou ik een Nokia N8 kopen met betere specs waarbij ik 3x op een icoon moet drukken voordat het menu opent? Als je er 2 jaar mee moet doen gaat dat behoorlijk irriteren.
Even een kleine aanmerking op jouw reactie: Hij zegt dat bij de Meizu M9 de specs en prijs meer met elkaar in verhouding zijn dan bij de iPhone. Hij zegt niet dat ie features mist.
Inderdaad om er zelf ook nog even op terug te komen, over de vergelijking met de oudere nokia's heb je helemaal gelijk.. dat was inderdaad een slechte vergelijking en ik zal dit ook uit mijn review halen.

En inderdaad je hebt mij niet horen zeggen dat de meizu veel beter is als je alles zou vergelijken is de meizu een veel eerlijker telefoontje, je betaalt 40% voor appel en niet omdat jij zo snel bij je menu komt want een iphone met een N8 vergelijken is appels met peren vergelijken, iedereen met een beetje verstand weet dat dat niet op gaat.

En by the way het is een review.. mijn oordeel over de telefoon geeft inderdaad aan dat ik slecht bereik heb als ik buiten de stad ben.. of op de snelweg zit.

In iedergeval bedankt voor het commentaar ik zal het er uit halen.