Steelseries 4D Review

PilatuS 1 oktober 2006, 1.720 views

Steelseries 4D

Pluspunten

• Prijs.
  • Perfecte controle over de muis.
  • Genoeg teflon tape er bij.
  • Anti-slip mat.
  • Geschikt voor alle muizen door de 2 kanten.

Minpunten

• Slijtage zonder gebruikt van teflon.

Omdat ik al jaren een goedkoop 3 euro matje had ben ik opzoek gegaan naar een echt goede muismat. Ik was op een LAN Party waar bij een klein verkooppunt erg veel muismatten verkocht werden. Ik heb daar een aantal matten geprobeerd en toen de Steelpad 4D gekocht.

In de verpakking zit de muismat + een anti-slip mat voor er onder en wat teflon tape. De slipmat zorgt er voor dat de muismat altijd perfect blijft liggen wat natuurlijk erg fijn is. In het begin had ik geen teflon tape onder de muis zitten wat niet zo'n goed idee was. Ik heb pas na een maand of 2 het teflon tape onder de muis gedaan wat enorm veel beter werkt dan zonder. Helaas was door het gebruik zonder dat tape de muismat wel wat beschadigt. Er zitten hele kleine puntjes op de mat en die waren voor een gedeelte verdwenen.

De Steelpad heeft 2 verschillende kanten, 1 kant is glad voor muizen met bal en de andere kant heeft kleine puntjes voor optische of laser muizen.

De steelpad icm het teflon tape onder de muis is echt een enorme verbetering tegen over mijn oude muismat. De muis gaat super vloeiend over de mat en werkt heel erg precies. Omdat ik nogal veel game zorgen die 2 dingen er voor dat ik veel beter kills kan maken dan met de oude muismat. Het spel dat ik voornamelijk speel is Counter-Strike Source en met deze mat ben ik behoorlijk voor uit gegaan.

Het teflon tape dat er bij zit is genoeg om 4 muizen er van te voorzien. Af en toe gaat er een stukje onder de muis kapot en moet het vervangen worden, gelukkig zit er genoeg tape bij.

Voor mensen die gamen kan ik deze mat of een andere goede mat erg aanraden.

• Logitech MX300
  • Windows XP

Heb jij ook een Steelseries 4D?