Zalman VF700-Cu LED Review

Darkasantion 29 september 2006, 553 views

Zalman VF700-Cu LED

Pluspunten

• Koelt goed
  • Stil(hangt af van je voorkeuren en kastsetup , kan soms in high mode geluid maken, ik heb er in elk geval geen last van)
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Omdat mijn 6600GT AGP toch wel erg warm werd en ik graag verder wou overclocken, want 75~80 graden op 550/1125 was geen uitzondering, heb ik deze koeler maar gekocht. Installatie is erg simpel en word duidelijk uitgelegd op de handleiding, echter joe moet de schroeven erg goed aandraaien,(tenminste was bij mij het geval) anders maakt de koeler geen contact en krijg je hogere temperaturen in plaats van lagere. Nadat hij 92! graden haalde, Pc uitgezet, koeler eraf, schroeven beter aangedraaid toen opnieuw erin gezet en opnieuw gestart, toen opnieuw belast om tot een koele 54 graden(12v mode) te stijgen op 550/1125, wat mij zeer tevreden stelde. Helaas kan ik om onbekende redenen niet hoger dan 570/1140 komen, maar ook dan is hij koel en meer dan 56/57 graden moet nog gezien worden door mij.

Conslusie: Erg goed en fijn product is zijn geld in goud(koper ;)) waard, ik raad hem je aan als je hem overweegt.

Heb jij ook een Zalman VF700-Cu LED?