Buffalo Linkstation Live LS-CHL 1TB Review

Ebel87 23 december 2010, laatste update op 23 december 2010, 2.570 views

Buffalo Linkstation Live LS-CHL 1TB

Pluspunten

• Stanby modus
  • Bittorrent client
  • Onopvallend design
  • Snel
  • HD streaming mogelijk afhankelijk van je router

Minpunten

• Bij het starten produceren van veel geluid
  • In het begin moeilijk om mee om te gaan
  • Het instaleren van software op de pc (voor standby)
  • Geen autoupdate
  • Schijf niet verwisselbaar
  • Redelijke lange opstarttijd

Features Score: 4
Ik heb de Buffalo Linkstation aan mijn router hangen en dat werkt goed (Experiabox KPN).
Via de bijbehorende software start de NAS op als me pc aangaat en gaat hij uit als mijn PC afsluit.
Dit is een handige optie. Jammer vind ik dat het apperaat niet automatisch wordt geupdate. Dit kan via de website van Buffalo zelf.

Voor de rest bevat de linkstation de volgende punten:
- backup, ook voor timemachine OSX
- itunes mediaserver
- bittorrent client
- webacces

Het apperaat doet wat het moet doen! :)

Heb jij ook een Buffalo Linkstation Live LS-CHL 1TB?

Het zou wel interessant zijn als je aangaf welke performance je haalt via het netwerk.