Specificaties 1TB 2.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

Freecom Mobile Drive Classic II 1TB Zwart Review

mmohnenNewbie 20 december 2010, laatste update op 20 december 2010, 1.772 views

Freecom Mobile Drive Classic II 1TB Zwart

Pluspunten

• niet getest

Minpunten

• Dikker dan specificatie.

Specificatie klopt niet, drive is dikker dan aangegeven!

Volgens Freecom is deze drive 12 mm dik: Zowel de informatie op de Freecom website, de documentatie die daar gedownload kan worden, de informatie die ik van Freecom via de mail ontving als de informatie op de verpakking vermelden deze dikte van 12 mm.

Na openen van de verpakking en nameten blijkt de drive echter niet 12 mm maar 15 mm dik te zijn!

Ik heb inmiddels een RMA aangemaakt en hoop de drive weer te kunnen inleveren.

De rest van de eigenschappen van de drive heb ik dus niet getest.

Heb jij ook een Freecom Mobile Drive Classic II 1TB Zwart?

Ik vind het niet echt een review. 't Is meer een waarschuwing (welke ik overigens terecht vind!) tegen de andere potentiŽle kopers.
RMA retour gestuurd omdat deze 3 mm dikker is dan specificaties??????????
Klopt, een beetje overdreven als je het mij vraagt voor een fout bij de specificaties.
dit is nog steeds het dunste en kleinste schijfje dat er is te vinden op de markt (van 2.5" 1Tb schijfjes)

Ben er zelfs erg blij mee, doet het perfect!