Trust GXT 491 Fayzo Zwart Review
Hele fijne koptelefoon die wij in de witte uitvoering hebben getest. Eenvoudig aan te sluiten en met een lange accuduur. Draadloos werkt toch een stuk fijner dan met een kabel, dat hebben we geconstateerd na het gebruik van deze koptelefoon. De oorkussens zijn heerlijk zacht en met deze koptelefoon heb ik ook geen pijn als ik oorbellen draag. De microfoon is desgewenst verwijderbaar en de verlichting heeft 3 modi (of je zet het helemaal uit). Gemaakt van 85% gerecycled plastic is deze koptelefoon zeker een aanrader!
Pluspunten
comfort van de oorkussens verwijderbare microfoon lange accuduur eenvoudig aan te sluiten
Minpunten
microfoon zou inschuifbaar mogen zijn
Eindoordeel
Hele fijne koptelefoon die wij in de witte uitvoering hebben getest. Eenvoudig aan te sluiten en met een lange accuduur. Draadloos werkt toch een stuk fijner dan met een kabel, dat hebben we geconstateerd na het gebruik van deze koptelefoon. De oorkussens zijn heerlijk zacht en met deze koptelefoon heb ik ook geen pijn als ik oorbellen draag. De microfoon is desgewenst verwijderbaar( alhoewel ik de voorkeur zou geven aan een inschuifbare geïntegreerde microfoon) en de verlichting heeft 3 modi (of je zet het helemaal uit). Gemaakt van 85% gerecycled plastic is deze koptelefoon zeker een aanrader!
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Trust GXT 491 Fayzo Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!