Canon Ixus 40 Review
Een zeer goede camera in zijn klasse. De beeldkwaliteit van de foto's zou op sommige punten beter kunnen, maar is over het algemeen goed te noemen. Qua features mis ik eigenlijk alleen de mogelijkheid om een panaroma shot te maken. Wat mij vooral bijzonder goed bevalt is de snelheid van de camera. In burst-mode 2,4 plaatjes per seconde, en filmen met 640x480@30fps tot de kaart vol is, is een knappe prestatie. 60fps bij 320x240 is een vooral handig voor erg "snelle" filmpjes... Een ander positief punt is het grote scherm, zeer helder en snel, een duidelijke verbetering ten opzichte van vorige modellen. Eigenlijk een zeer goede camera voor niet te veel geld. Qua kwaliteit natuurlijk niet te vergelijken met de grotere spiegelreflex...
Pluspunten
grote scherm snelheid film mogelijkheden bedieningsgemak design :)
Minpunten
geen panorama af en toe wat mindere beeldkwaliteit in de hoeken
Eindoordeel
Eigenlijk een zeer goede camera voor niet te veel geld. Qua kwaliteit natuurlijk niet te vergelijken met de grotere spiegelreflex modellen, maar mijns inziens één van de beste kleine digicams op dit moment.
Reacties (1)
Je moet ten eerste de cameramodus op 'Handmatig' zetten en vervolgens het 'Menu' induiken. Onder het eerste tabblad helemaal onderaan staat nu 'Stitch Hulp...'.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn