Linksys WRT610N Review
In eerste instantie hoopte ik een goed product te kopen. Linksys is immers overgenomen door Cisco, maar met behoud van eigen merk. Ik krijg steeds meer de indruk dat er middelmatige producten worden aangekocht om onder de naam Linksys te verkopen, terwijl deze voortdurend qua hardware veranderen (versie dit dan snel weer wat anders) en de ondersteuning dan ook gelijk stopt voor de voorganger. We zijn na WRT610N 1.0 en 2.0 nu aangekomen bij de E3000. Maar de firmware van de voorgaande types wordt niks meer aan gedaan. Dit terwijl ik toch steeds vaker bevestigd krijg dat er memory leaks zitten in deze firmware waardoor het de WRT610N regelmatig (soms zelfs dagelijks) van de stroom afgehaald moet worden om weer met een leeg geheugen te kunnen...
Pluspunten
Uiterlijk Aansluitingen, USB en Gb ethernet. Zeer uitgebreide router functionaliteiten.
Minpunten
Prijs (toen ik kocht rond de 150 Euro) Slechte support qua firmware (stopt na uitbrengen nieuwe versie) Bereik, buitenshuis is matig.
Eindoordeel
Reacties (9)
1) Instellingen/basisinstelling MTU: Grootte: veranderd van 1500 naar 1300
2)Toepassing&Games/Qos WMM-ondersteuning: uitgeschakeld
3) Beheer/beheer Upnp: uitgeschakeld
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Btw. Ik heb deze router al meer dan een jaar, maar heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ik zag bij de 2 andere reviews van jou dat ze precies hetzelfde waren. Misschien eens van andere kijken wat hun doen en dan een 'echte' review schrijven.
destijds kosste dat ding ook 160 euro, wat nogal wat meer is dan een gewone router. ik had hem gekocht vanwege de usb storage, maar het bleek gewoon een miskoop, teriwjl ik vertrouwde op de goeie naam van cisco en linksys.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn