LG L204WT Review
Monitor nu 3 weken in bezit erg tevreden. Had hiervoor een 17" CRT omdat mijn oude tft kapot was gegaan (gevalletje waterschade)
Gamen is een nieuwe ervaring beeld word niet uitgerekt maar je ziet gewoon meer (overigens niet met alle spellen). HL2, FarCry2 Starwars EAW en Starwars Battlefront 2 worden echt gewoon breder weergegeven. Kan vrijwel geen ghosting ontdekken alles erg scherp zal miss ook een beetje aan mn videoplank liggen:
Club 3d Ati Radeon 1900XT 512mb DDR3
Films zijn soms wel een beetje uitgerekt. Dit Ligt natuurlijk aan de kwaliteit maar DVD's worden er erg mooi op. De meest gangbare 700mb .avi films worden uitgerekt maar de goede 3-4gb dvdrips zien er erg puik uit.
Twee browsers naast elkaar is erg handig vooral met mn website beetje knippen en plakken en gelijk zien wat je doet ook ism word of excel en browser.
Gebruik hem ook op beurzen om op de stand een reclamefilmpje te draaien of een powerpoint te laten zien. Krijg daar alleen maar goede reacties op. Een groot plasma scherm is mooier maar die heb je niet voor €300.-
Al met al een prima monitor kan weinig minpunten verzinnen misschien het hoeveelheid licht dat hij geeft en het gebrek aan de verstelbaarheid
Pluspunten
Contrast Ratio: 2000:1 Responsetijd: 5ms vrijwel geen ghosting Helderheid 2 apllicaties naast elkaar (dual screen zonder twee monitors wat meestal duurder is) Widescreen dvd's kijken Dunne randen mooi design echte eyecatcher voor €300.-
Minpunten
Niet in hoogte verstelbaar Geeft heel veel licht kost dus ook weel groene energie
Eindoordeel
Gamen is een nieuwe ervaring beeld word niet uitgerekt maar je ziet gewoon meer (overigens niet met alle spellen). HL2, FarCry2 Starwars EAW en Starwars Battlefront 2 worden echt gewoon breder weergegeven. Kan vrijwel geen ghosting ontdekken alles erg scherp zal miss ook een beetje aan mn videoplank liggen:
Club 3d Ati Radeon 1900XT 512mb DDR3
Films zijn soms wel een beetje uitgerekt. Dit Ligt natuurlijk aan de kwaliteit maar DVD's worden er erg mooi op. De meest gangbare 700mb .avi films worden uitgerekt maar de goede 3-4gb dvdrips zien er erg puik uit.
Twee browsers naast elkaar is erg handig vooral met mn website beetje knippen en plakken en gelijk zien wat je doet ook ism word of excel en browser.
Gebruik hem ook op beurzen om op de stand een reclamefilmpje te draaien of een powerpoint te laten zien. Krijg daar alleen maar goede reacties op. Een groot plasma scherm is mooier maar die heb je niet voor €300.-
Al met al een prima monitor kan weinig minpunten verzinnen misschien het hoeveelheid licht dat hij geeft en het gebrek aan de verstelbaarheid
Reacties (3)
Het ding verbruikt normaal 45W Dat heb je al met 2 normale gloeilampen. Vind et een beetje vreemde negatieve reatie......
En men Viewsonic 20" verbruikt net zo veel. Dus beetje krom.
Of je moet gewoon bedoelen dat een korrelig avi'tje op een groot scherm nog korreliger lijkt.
[Reactie gewijzigd door Znorkus op 25 juli 2024 18:06]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/135711/Cosmo.gif?f=community)
:strip_exif()/u/123630/kuikenicoon%2520copy.gif?f=community)