Asus ENGTX275/HTDI/896MD3 Review
Wat een kanonnen kaart.
We zijn nu aangekomen in 2024, en ik kan alleen maar dromen van de bang/buck verhoudingen van de tijden dat de GTX275 net uit was. Een RTX4070 (wat in dezelfde classe valt) kost 700+ euro. We zijn echt ver ver verdwaald.
Pluspunten
Bang for Buck! Perfecte middenklasser SLi support! In SLi sneller dan een GTX280! en goedkoper!
Minpunten
Koeling is "oke"
Eindoordeel
Wat een kanonnen kaart.
We zijn nu aangekomen in 2024, en ik kan alleen maar dromen van de bang/buck verhoudingen van de tijden dat de GTX275 net uit was. Een RTX4070 (wat in dezelfde classe valt) kost 700+ euro. We zijn echt ver ver verdwaald.
We zijn nu aangekomen in 2024, en ik kan alleen maar dromen van de bang/buck verhoudingen van de tijden dat de GTX275 net uit was. Een RTX4070 (wat in dezelfde classe valt) kost 700+ euro. We zijn echt ver ver verdwaald.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Asus ENGTX275/HTDI/896MD3?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!