MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart - Reviews

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart Review

RoyalMess 14 december 2010, laatste update op 14 december 2010, 1.056 views

MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart

Pluspunten

• Stevig
  • Bijgeleverde software
  • Uiterlijk

Minpunten

• Beetje prijzig maar ja je moet er wat voor over hebben.
  • Verder kan ik niks bedenken.

Nouja eerste echte review.
Ik hou het kort want ik wil gewoon ff wat kwijt :P

Zojuist deze muis gehaald voor 90,- (10 euro kortingsbon) bij de MediaMarkt.
Ik had hem daar ff in de hand en hij zat wel lekker, daarbij ook een muis mat van Razer gehaald.
Heb de muis zonet ff klein beetje aangepast want er worden allemaal soorten fontjes als het ware bij geleverd in een doosje.
Hij zit nu ik heb wat aangepast lekker in mijn hand, net ook in de software de DPI etc. aangepast en het speelt goed.
Ik had hiervoor dus een Trust GM 4800 maar die scroll knop hielt er mee op en hij reageerde soms niet of heel vreemd, dus ik dacht het is maar tijd voor een nieuwe muis.
Ik ging eerst voor de Trust GM 4800 omdat ik daarvoor ook een Trust Predator muisje had van 20,- en die deed het prima voor zo'n 4 jaar, dus ik dacht haal de opvolger maar die viel aardig tegen.
Dus na wat rondvragen bij vrienden en bij een medewerker van de MediaMarkt die zelf deze muis ook heeft heeft me wat uitlegt over de functies etc.

Aan de linkerkant waar je duim rust zit een rode knop waarmee je eigenlijk de DPI verlaagt zodat je makkelijk kan "sniperen".
Er zitten ook 2 knopjes waarmee je bijv. ingame wapen kan wisselen of tijdens normaal computer gebruik een pagina/actie vooruit/terug gaat.
Er zit ook nog een burst knop die je kan draaien om salvo's te schieten met bijv. een wapen in Call of Duty of wat dan ook.

Je kan met de software de DPI van 0 tot 5600 instellen en je hebt onder de scrollknop een handig knopje om van profiel/DPI te veranderen. (4 profielen)
Met die knop kan je de volgende of vorige profiel/modus kiezen wat best handig is, als je bijv. een machine geweer van een helicopter ofzo moet bedienen in Black Ops.

Ik vind de muis niet echt goedkoop aanvoelen want hij is aardig stevig van Aluminium gemaakt volgens mij :)

Paar foto's.

• Q8200
  • Asus P5KPL AM
  • 2+1GB DDR2 (Kingston)
  • Gigabyte GTX460 1GB
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart?