Logitech Z-4 Review

• Veel vermogen
  • Brom/Ruisvrij
  • Controlunit
  • MP3-speler aansluitmogelijkheid

Minpunten

• Af en toe bass bijregelen.
  • Elke vingerafdruk zichtbaar op boxen.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Begin:
Vandaag deze 2.1 speakerset gekocht bij Alternate, voor een prijs van 75.
Bij het uitpakken viel meteen op dat het er allemaal erg gelikt uitzag, mooie zwart-glans (later meer hierover) en een strakke volumeregelaar.
De boel was makkelijk aan te sluiten doordat er weinig snoeren aan te pas komen.

Muziek:
Wat een goed geluid komt hieruit! was mijn eerste gedachte.
Het is kraakhelder en de bass speelt ook goed mee. Echter is het een minpunt dat je af en toe de bass bij moet regelen omdat je anders van je stoel af dreunt!
Maar wat een vermogen komt er uit die kleine boxjes zeg!!! Vergeleken met mijn oude 5.1 set is dit een hele verbetering! Ook heb ik met dit setje geen last van het brommen van de bassunit!

Controlunit:
De controlunit ziet er zeer netjes uit en is mooi afgewerkt. Het voordeel is dat je er de bass mee kunt regelen, een MP3-speler/hoofdtelefoon kunt aansluiten en uiteraard het volume kunt regelen!

Games/Films:
Ik heb de set nog niet geprobeerd i.c.m. games of films maar zal dit binnenkort doen.

De vormgeving:
De vormgeving vind ik persoonlijk erg strak en het kleurt mooi bij mijn laptop. De zwarte glans van de boxjes is erg mooi maar brengt ook meteen weer een nadeel met zich mee; doordat het er ZO gelikt uit ziet zie je ook meteen elke vingerafdruk op de zwarte unit.

Prijs:
Over de prijs ben ik zeer te spreken, het is een van de goedkopere setjes maar ik vind de kwaliteit er zeker niet minder om! Qua prijs/prestatie zou ik het zeker een 9 geven!

Kortom een geen set voor audiofielen maar zeker een aanrader voor iedereen die goed geluid en een mooi design wil tegen een strakke prijs!

Heb jij ook een Logitech Z-4?

ik heb dit setje ook en ben net als jou een zwaar tevreden klant :)