HP iPAQ hw6915 Review

FvH 20 september 2006, 422 views

HP iPAQ hw6915

Pluspunten

• Full package: GPS, Phone, PDA, MP3

Minpunten

• Accu

Veelzijdigheid Score: 3
De HP iPaq 6915 is een geweldig mooie PDA met alles aan boord. Ik gebruik hem nu als telefoon, GPS, PDA en als MP3-speler (met 2gb sandisk sd kaartje)

Ik ben erg tevreden over het beestje, alleen is de batterij vrij snel leeg. 1.5/2 dagen en hij moet echt aan het stroom. Moet ik er wel bij zeggen dat ik hem overdag via bluetooth heb synchroniseren ipv in de cradle.

Het klepje wat standaard over de display zit is in mijn ogen ronduit irritant. Gelukkig is dit te verwijderen zonder het kapot te hoeven breken :)

Verder wordt het hele zaakje compleet geleverd. Alleen jammer dat voor een dergelijk apparaat met GPS er geen auto-lader en houdertje wordt meegeleverd. GPS gebruik vreet toch behoorlijk wat stroom en als je een keer een wat langere rit hebt, zul je er niet onderuit komen om een autolader te gebruiken of om het zonder GPS te moeten doen.

Heb jij ook een HP iPAQ hw6915?