HP E22 G5 (6N4E8AA) Zwart Review
Gekocht als aanvulling voor mijn laptop en dan vooral voor de portrait-modus. Geen spijt.
Pluspunten
Prima beeldkwaliteit Kantelbaar Mooie vormgeving Stevige alu voet Voldoende aansluitmogelijkheden
Minpunten
Slechts USB 2.0 poorten Behuizing monitor zelf matig
Eindoordeel
Omdat ik een tweede scherm wilde, dat niet te groot was, kocht ik deze HP. Het scherm doet wat het moet (een hogere resolutie was mooi geweest.) Het kan kantelen en heeft een mooie alu voet.
Ik had alleen pech met de leverancier (HP.store) omdat het eerste exemplaar DOA was. Het heeft me twee maanden gekost om een vervanging te krijgen:(
Aan de achterzijde zijn extra USB-poorten maar helaas alleen USB 2.0. Dat is dus niet meer van deze tijd. Maar al met al blij met deze aankoop vooral omdat de inkijkhoek prima is. Dus effe naar links of naar rechts met het hoofd geeft nog steeds hetzelfde beeld:)
Ik had alleen pech met de leverancier (HP.store) omdat het eerste exemplaar DOA was. Het heeft me twee maanden gekost om een vervanging te krijgen:(
Aan de achterzijde zijn extra USB-poorten maar helaas alleen USB 2.0. Dat is dus niet meer van deze tijd. Maar al met al blij met deze aankoop vooral omdat de inkijkhoek prima is. Dus effe naar links of naar rechts met het hoofd geeft nog steeds hetzelfde beeld:)
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een HP E22 G5 (6N4E8AA) Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!