Canon PowerShot A520 Review
een lekkere camera, ligt goed in de hand is makkelijk voor een beginner. knoppen zitten ook wel op een logische plaats. ik heb deze camera sinds kerst en hij bevlat me veel beter dan de hp812 die mijn moeder hiervoor had. ding is toen kapot gegaan, helemaal per ongeluk en toen deze als vervanging genomen. is een zeer goede aankoop geweest. het enige waar ik me aan ergerde toen ik hem kocht was het draaiwieltje en de sd kaart die erin zat, heb na een uur al een nieuwe gehaald. en een setje goede baterrijen erbij is ook geen overbodige luxe. de camera vind ik er ook degelijk uitzien. stevig gebouwd van redelijke materialen. conclusie: voor deze prijs een degelijke camera, en zeker een die je moet overwegen als je een camera in deze...
Pluspunten
makkelijke camera voor beginner en redelijk goed in te stellen voor een gevorderde. maar haalt het natuurlijk niet bij een spiegelreflex. de zoom afstanden zijn ook heel lekker voor aquaria foto's waar ik mijn fotocamera het meest voor gebruik.
Minpunten
camera is redelijk traag. meestal is de vis die je wilt fotograferen al weg voordat de foto genomen is. ook is het apperaat wat traag als men een volgende foto wil nemen. maar dit is zeker geen langzame camera. het meest ergerlijke vond ik het draai wieltje bovenaan, ik als gitaarspeler heb nauwelijks nagels en kan dat verschrikkelijke wieltje niet echt goed draaien.
Eindoordeel
een lekkere camera, ligt goed in de hand is makkelijk voor een beginner. knoppen zitten ook wel op een logische plaats. ik heb deze camera sinds kerst en hij bevlat me veel beter dan de hp812 die mijn moeder hiervoor had. ding is toen kapot gegaan, helemaal per ongeluk
en toen deze als vervanging genomen. is een zeer goede aankoop geweest. het enige waar ik me aan ergerde toen ik hem kocht was het draaiwieltje en de sd kaart die erin zat, heb na een uur al een nieuwe gehaald. en een setje goede baterrijen erbij is ook geen overbodige luxe. de camera vind ik er ook degelijk uitzien. stevig gebouwd van redelijke materialen.
conclusie: voor deze prijs een degelijke camera, en zeker een die je moet overwegen als je een camera in deze prijsklasse wilt hebben.
conclusie: voor deze prijs een degelijke camera, en zeker een die je moet overwegen als je een camera in deze prijsklasse wilt hebben.
Beoordeel deze review:
