Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech MK605 Notebook Kit Review

beaqNewbie 10 december 2010, laatste update op 10 december 2010, 1.288 views

Logitech MK605 Notebook Kit

Pluspunten

• Notebook Riser erg degelijk gebouwd, in combinatie met mk505muis en keyboard is 69euro een prima aanbieding.Gelijk gebruiksklaar, geen installatie, niets.

Minpunten

• Naar mijjn idee is de nootbook riser is niet geschikt voor laptops groter dan 16" of laptop met een wat dikke basis. Ik heb de set gekocht voor een 'dikke' Asus X71 17", maar doordat basis er aan de bovenkant uitsteekt onstaat er een hefboom effect waardoor de laptop makkelijk van de riser af kan glijden.
  • De 2 gele flappen die ervoor moeten zorgen dat de laptop op zijn plek blijft zijn voor mijn 17" gewoon te kort. De met rubber beklede gele flappen zijn 21mm lang en staan haaks op de vlakke kant van de riser. Is de basis van je laptop dikker dan die 21mm, of heeft je laptop 'een speedboot' voorkant (waarbij de voorkant schuin afloopt naar binnen) dan zou ik deze niet aanbevelen.

• Asus x71a
  • Asus 1201n
  • Windows Vista

Heb jij ook een Logitech MK605 Notebook Kit?

De notebook riser is inderdaad maar geschikt voor notebooks tot 15.4 inch. Dit staat ook te lezen op de specificatiepagina van het product:

Pc- and MacŪ-laptops met een beeldscherm tot 39 centimeter

Mijn MSI EX300 (13.3 inch) past er, zoals verwacht, prima op.

Wat is je mening verder over het toetsenbord (K340) en de muis (M505)?

[Reactie gewijzigd door maniac2003 op 10 december 2010 20:01]