USRobotics USR808054 Review

ibizadesire711 18 september 2006, 190 views

USRobotics USR808054

Pluspunten

• prijs
  • 2 vervangbare antennes
  • firmware update naar 125mbit
  • duidelijke admin

Minpunten

• grote afmetingen

Beheerbaarheid Score: 4
Ik heb deze router nu zo'n 2 jaar in gebruik. Reden voor mij om deze aan te schaffen en niet het nieuwe model (met USB poort) was omdat deze nog 2 antennes heeft. Zo kan ik omni gebruik voor binnen en 1 richtantenne monteren op een andere ruimte enkele 10tallen meters van het accesspoint.

Mijn vorige router (sitecomm) had even goed bereik binnenshuis, maar lang niet zo ver.
Tot heirtoe nog geen resets moeten doen.
Jammer is wel dat het toestel redelijk groot is ivm andere merken

Heb jij ook een USRobotics USR808054?

Ik heb deze ook een tijd geleden gehad, maar was er helemaal niet over te spreken. Brakke firmwares, slecht bereik & heel erg instabiel.

Gelijk vervangen door een Linksys WRT54G en all problemen waren over. Voor mij iig geen US Robotics meer!

Om even terug te komen op je survey; ik vind dat je er wat meer tijd in had kunnen steken, dit is TE summier |:(