Sony KDL-40HX800 Review

flowtationNewbie 9 december 2010, laatste update op 12 december 2010, 1.029 views

Sony KDL-40HX800

Pluspunten

• heel goede beeldkwaliteit, prachtig zwartweergave

Minpunten

• af en toe een beetje vignettering...heel acceptabel!

Een paar dagen in bezit en heel blij ermee!
tot voor kort zat ik nog naar een prima sony beeldbuis tv te kijken. De kwaliteit van LCD kon me voorheen niet overtuigen.

Deze blijft me verbazen. Zelfs SD kwaliteit van UPC is in veel gevallen prima! HD is bizar goed en snelle bewegingen worden niet verkracht. Ik was een beetje huiverig voor reflecties, maar deze reflecteert nog minder dan mijn oude beeldbuis. De pianozwarte lakrand wel, maar daar ben ik inmiddels aan gewend, en hij ziet er uit ook gewoon superstrak uit.

40 inch is perfect voor minder dan 4 meter kijkafstand.
Ik heb 'm bij plasmadiscounter gekocht, met de actie 1200,- ik zeg koopje!
Hij herkent m'n netwerk met een touwtje, leuk voor vuze etc; gelijk streamen naar je tv.

Heb jij ook een Sony KDL-40HX800?

Je geeft een algemene beoordeling van 3 sterren. Maar heb je inmiddels niet wat meer ervaring met je TV? Zou je je review uit kunnen breiden?