MSI Wind12 U250 Review
Heb deze netbook nu bijna een week in bezit en inmiddels geupgrade met een OCZ vertex 2 120GB en 8 GB DDR3 1333Mhz Geil Ram.
Het upgraden van deze netbook is echt heel simpel, 2 schroefjes losdraaien welke tevens de HD vasthouden en het klepje verwijderen. Helaas zit er wel een sticker over 1 van de schroefgaten welke de niet technische mensen af zouden moeten schrikken.
Na deze upgrades is de netbook echt rete snel.
Heb zelf wel opnieuw windows 7 geinstalleerd omdat er vrij veel extra's bijzaten die ik niet nodig heb, en aangezien er een SSD geplaatst is.
De bios is niet heel erg uitgebreid. er is niet veel in te stellen wat betreft frequenties etc, overclocken wordt dan ook lastig.
Het design van de netbook is erg strak, mooi carbon...
Pluspunten
Klein en compact Hoge resolutie voor 12" scherm Makkelijk HD en RAM up te graden Mooi design
Minpunten
Geen mini pci slot aanwezig (wel de soldeerpunten) dus zonder soldeermod is er geen 3G of GPRS modem in te bouwen. Geen 3G of Bluetooth aanwezig. Wel beide status leds aanwezig.
Eindoordeel
Het upgraden van deze netbook is echt heel simpel, 2 schroefjes losdraaien welke tevens de HD vasthouden en het klepje verwijderen. Helaas zit er wel een sticker over 1 van de schroefgaten welke de niet technische mensen af zouden moeten schrikken.
Na deze upgrades is de netbook echt rete snel.
Heb zelf wel opnieuw windows 7 geinstalleerd omdat er vrij veel extra's bijzaten die ik niet nodig heb, en aangezien er een SSD geplaatst is.
De bios is niet heel erg uitgebreid. er is niet veel in te stellen wat betreft frequenties etc, overclocken wordt dan ook lastig.
Het design van de netbook is erg strak, mooi carbon effect.
FOTO 1 met de SSD is mijn eigen laptop (dus zonder mini PCI), FOTO 2 is een foto van het internet. Had dus liever een mini pci slot erbij gehad
Reacties (4)
Aannemelijk iets langer dan met een HD omdat HD's meer verbruiken dan SSD's
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
