Specificaties 80GB 1.8" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

Toshiba MK8025GAS, 80GB Review

deathbite88 23 april 2007, 455 views

Toshiba MK8025GAS, 80GB

Pluspunten

• betrouwbaar (voor zijn prijs klasse)
  • duurzaam
  • verbazingwekkend sterk

Minpunten

• niet genoeg ruimte voor groot download gebruik

deze harde schijf zat ik mijn HP Pavilion zv6000 paket. dus ik had geen keuze of ik dit product wel of niet wou

verder bevalt hij mij wel goed. ik heb ik 8 maande tijd wel 2 blue screens gekreege. maar het is geen blijvend probleem. dus het heeft hoogst waarschijnlijk nix met hardware matige beschadiginge gehad

je kan de harde schijf wel goed hooren in een stille ruimte. hij is wel stiller dan de gemidelde harde schijf. maar tijdens films kijken kan ik mijn harde schijf duidelijk hooren draaien op de stilere momenten.

deze harde schijf doet zijn werk goed. en voor deze prijs kan ik niet klagen. ik heb wel eens een slag gegeeven op een nogal wankele tafel waar mijn laptop op stond (terwijl hij aan was). daar na viel niks te merken. ook is mijn laptop een keertje gevallen vaan een redelijke hoogte(0,5M) terwijl hij in een dood gewoone tas zat (geen extra verstevigde laptop tas dus), inmiddels 4 maanden later werkt hij nog perfect. dus deze hardeschijf kan wel tegen een stootje.

(update)

inmiddels heb ik deze laptop al 16 maanden en hij draait nogsteeds erg goed. ik moet toe geefen dat ik gruwelijk met deze laptop ben omgegaan. heb er aanzitte te trekken en heb hem laaten vallen, en hij draait nogsteeds. ik denk niet dat ik ooit nog weer zoon stefige laptop vindt. in mijn laptop zit nu noote beene een gat omdat hij een keer van een tafel is afgevallen. maar derest draait alles nog top

Heb jij ook een Toshiba MK8025GAS, 80GB?