Trust MI-2500X Optical Combi Mouse Review

deathbite88 23 april 2007, 415 views

Trust MI-2500X Optical Combi Mouse

Pluspunten

• goed koop, betrouwbaar en duurzaam

Minpunten

• kan geen groote fysieke kragt aan en te laag DPI voor pro gaming.

deze muis heb een flinke tijd trug aangeschaft omdat ik snel een goed koope muis nodig had. ik had ijngelijk nooit verwagt dat hij vandaag de dag nog zou heel wezen.

je kan zeggen dat ik deze muis nogal intensief heb gebruikt. aangezien ik deze altijd mee neem samen met mijn laptop. maar door al het op bergen en opnieuw aan sluiten is hij wel honderde keeren op de grond gevallen. verder heb ik de muis heel vaak opgepropt in mijn tas gestopt. dit veroorzaakt normaal kabel breuken, maar daar merk ik op het moment helemaal niks van.

ik heb wel eerder goedkoope muizen gebruikt maar vergeleeken zijn prijs klasse is deze muis top. veel goedkoope muizen hebben snel kabel breuken of een laag DPI zigt.

deze muis raad ik aleen niet aan bij intensief gamen. tijdens druk zet je soms wel extra kragt op de muis knoppen. hier door was mijn regter muis knop wegezakt. toen ik stopte met de muis zo te terroriseeren schoof hij van zelf weer trug.

deze muis is perfect voor algemeen gebruik. maar met wat extra kragt er op gaat hij wel langzamer hand kapot. een afrader voor de agresiefe gamers. maar voor alle andere type gebruikers is het een goed product

Heb jij ook een Trust MI-2500X Optical Combi Mouse?

Ik zou niet meedoen aan het groot dictee der Nederlandse taal als ik jou was
ow srry hoor dat nederlands niet mijn sterkste kant is. ik probeer alleen mensen op de hoogte te brengen van dit product. maar blijkbaar vinden jullie het boeiender om grappen te maaken over mijn dislectie :(
Je kan het ook anders opvatten: als opbouwende kritiek bijvoorbeeld. Als je alles even CTRL+C`t en dan in word gooit, vervolgens alles door de spelling checker haalt, scheelt dat al heel veel.

En ik ben niet heel onderlegt met dislectie, maar steevast de "ch" vervangen door "g" lijkt me geen dislectie, maar eerder breezah ;)
Bovendien, als dislect helpt je jezelf alleen maar als je correct nederlands schrijft, anders werk je jezelf echt tegen.
Idd, een beetje interpunctie mag wel...
Weer een leuke survey maar dat je hem in een jaar honderde keeren hebt laten vallen lijkt me wat overdreven.