Edifier D12 Bruin Review
Prima speaker voor op mijn bureau waar ik geen ruimte heb voor twee stereo speakers.
Pluspunten
Goed geluid Geen opsmuk daardoor goed geprijsd.
Minpunten
Beperkt stereo geluid Best groot Fake wood zijkant komt wat goedkoop over
Eindoordeel
Ik wilde mijn Squeezeboxes in huis vervangen door WiiM Pro+ streamers. Op mijn bureau had ik een Squeezebox Boom staan en geen ruimte om er twee actieve speakers te plaatsen gekoppeld aan een WiiM Pro. Na zoeken terecht gekomen bij deze Edifier D12 en die staat nu op mijn bureau in plaats van de Squeezebox Boom, met een WiiM Pro+ er bovenop gekoppeld aan de Line In ingang.
Het geluid is voller dan van de Squeezebox Boom, de speaker is ook een slag groter, dus meer inhoud en de tweeters ook wat verder uit elkaar.
Omdat hij wat meer ruimte inneemt heb ik de speaker op een monitorverhoger geplaatst zodat er onder wat ruimte kwam. Doordat de speaker daardoor vrij komt van het bureau werd het geluid ook nog net een slagje beter.
Meer dan tevreden met deze setup.
Het geluid is voller dan van de Squeezebox Boom, de speaker is ook een slag groter, dus meer inhoud en de tweeters ook wat verder uit elkaar.
Omdat hij wat meer ruimte inneemt heb ik de speaker op een monitorverhoger geplaatst zodat er onder wat ruimte kwam. Doordat de speaker daardoor vrij komt van het bureau werd het geluid ook nog net een slagje beter.
Meer dan tevreden met deze setup.
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/516818/crop658f4f4138703_cropped.jpg?f=community)