Lowepro Topload Zoom 1 Tas Black Zwart Review

Sjrab 6 december 2010, 272 views

Lowepro Topload Zoom 1 Tas Black Zwart

Pluspunten

• Goed bescherming van de camera

Minpunten

• Onhandig, door gebrek aan extra bergruimte.

Perfecte tas als bescherming van je DSLR.
Het nadeel is alleen dat je niet heel veel ruimte meer hebt om andere dingen op te bergen.
Ik heb er nu de noodzakelijke benodigdheden in zitten zoals wat schoonmaakgerei, een extra accu, SD kaartje.
Maar eenmaal op reis of in de stad heb je niet genoeg ruimte om andere dingen zoals portemonnee, telefoon, enz. op te bergen. Dus verdwijnt de fototas weer in de rugzak,in- of exclusief camera.
Vaak exclusief camera, omdat je deze toch enigszins binnen handbereik wilt hebben. Dus hang je deze (onbeschermd) om je nek.

Heb jij ook een Lowepro Topload Zoom 1 Tas Black Zwart?

Je geeft aan dat je hem aan de kleine kant vindt omdat je er geen extra spullen in me e kan nemen. als dit een voorwaarde is geweest waarop je deze hebt aangeschaft, waarom heb je dan niet een slag of wat groter genomen? de Adventura 170 bijvoorbeeld

hierdoor kan ik je negatieve punt niet delen. als ie te klein is had je groter moeten kopen.

[Reactie gewijzigd door fvdberg op 7 december 2010 12:11]