Corsair K70 Pro Mini Wireless 60%, Cherry MX Red, Qwerty US, Zwart Review
Deze Corsair mini keyboard bevalt uitstekend, maar heeft wel gewenning nodig. Dit is mijn eerste 60% keyboard. Ik was op zoek naar een draadloos toetsenbord dat kan worden aangesloten op minstens 3 verschillende systemen en een verlicht toetsenbord had EN het moet betaalbaar zijn. De keuze is dan beperkt tot de toetsenborden van Logitech, maar die voldoen aan 2 van mijn 3 criteria. Er ontbrak altijd wel een belangrijke feature of het was veel te duur.
Ik was blij te zien dat Alternate.nl dit toetsenbord in de aanbieding had met meer dan 50% korting. Ik heb dit toetsenbord gekocht voor 90,-!! Gelukkig was de verzending gratis. Het ordernummer is (258007795 / 07.12.2023) dus dit is geen fake review.
De RGB-verlichting is fantastisch en makkelijk hardwarematig in te stellen. Het toetsenbord heb ik aangesloten op MacBook Pro, Mac mini en Desktop PC. Software is niet zo intuïtief.
Pluspunten
Lekker compact dus veel ruimte op bureau over Mooie RGB-verlichting met veel opties Via Bluetooth koppelen aan 3 verschillende systemen Koppelen via 2,4Ghz aan 1 systeem Koppelen via USB-C aan 1 systeem
Minpunten
Wennen om FN-toetsen te gebruiken RED switches zijn hoorbaar 60% formaat is wennen Softwarematig RGB-instellen is niet zo eenvoudig
Eindoordeel
Heb jij ook een Corsair K70 Pro Mini Wireless 60%, Cherry MX Red, Qwerty US, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Of alternatieven (mechanisch & klein)?
Kan je de RGB op 1 kleur zetten zodat het minder gamery/kinderachtig overkomt
Er zijn talloze mechanische 60% toetsenbord te koop, maar die ga je niet vinden voor de prijs die ik ervoor betaald hebt tenzij je de gok wil wagen op Amazon of Aliexpress om daar een No Name brand toetsenbord te kopen.
Je vraag over andere switches begrijp ik niet. Bedoel je een andere layout zoals Azerty? Die zullen er vast wel zijn, maar dan moet je op de website van Corsair kijken.
De RGB is volledig naar je eigen smaak in te stellen. 1 kleur voor alle toetsen is heel goed mogelijk. Ik heb daar alleen geen foto van gemaakt, want het is zo saai.:-)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn