Logitech G613 Wireless Mechanical (US) Review
Korte versie:
1e x - Gekocht, na 1 jaar defect, veel letters komen dubbel in het scherm bij 1 keer aantikken. Via verkoper nieuwe gekregen.
2e x - na 1 jaar defect, veel letters komen dubbel in het scherm bij 1 keer aantikken. Via verkoper weer nieuwe gekregen met de melding dat dit wel de laatste keer is.
3e x - Weer na 1 jaar defect. Veel toetsen geven weer dubbele letters. Praktisch dus onbruikbaar en dit voor zo'n duur toetsenbord!
Pluspunten
Je kan er lekker op rammelen Voelt fijn aan
Minpunten
Levensduur
Eindoordeel
Als dit toetsenbord 2 tientjes was geweest dan 2 sterren. Maar 3 dezelfde toetsenborden in de hogere prijsklasse, met hetzelfde defect in 3 jaar is gewoon echt zwaar ondermaats.
Hoezeer ik ook tevreden ben hoe hij functioneert zolang hij het doet, dit kan echt niet. Schandalig dat Logitec deze nogsteeds op de markt brengt.
Hoezeer ik ook tevreden ben hoe hij functioneert zolang hij het doet, dit kan echt niet. Schandalig dat Logitec deze nogsteeds op de markt brengt.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech G613 Wireless Mechanical (US)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Dit is als het goed is een bord met de beruchte Omron switches. en met berucht bedoel ik dat er legio verhalen online zijn van dubbele aanslagen na een X tijd.
Logitech zelf doet er ook niets aan en zegt als je dit na 25 maanden krijgt "Jammer joh". Met je eens dat het waanzin is dat ze dit nog ete droge ogen durven te verkopen.
Logitech zelf doet er ook niets aan en zegt als je dit na 25 maanden krijgt "Jammer joh". Met je eens dat het waanzin is dat ze dit nog ete droge ogen durven te verkopen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn