Specificaties 16GB USB 2.0-stick (¤0,698 per GB) - Bekijk alle specificaties

Sandisk Cruzer 16GB Zwart Review

OPSLAGHOND 5 december 2010, laatste update op 5 december 2010, 1.861 views

Sandisk Cruzer 16GB Zwart

Pluspunten

• Redelijk klein.
  • Doet wat ie moet doen.

Minpunten

• Zeer irritant knipperend lampje.
  • Schuifje kan te gemakkelijk bewegen waardoor deze kan inschuiven tijdens het aansluiten.

Algemene beoordeling
Voldoende gezien de prijs, maar één ding heeft mij mateloos geïrriteerd en dat is het knipperende lampje dat in het witte gedeelte zit verwerkt.
Zo irritant dat ik op zoek ga naar een vervanger.
Ik gebruik deze puur en alleen voor in de auto, omdat ik gestotter door krassen op mijn CD's zat was.

Prestaties
Voldoende, schrijft (10,5 MB/Sec) en leest (22,7 MB/Sec) vrij snel.

Stabiliteit en betrouwbaarheid
Ook dit is voldoende.
Ik zou niet weten wat er mis zou kunnen gaan, maar hij schrijft en leest gewoon.
Software op het sticky heb ik niet gebruikt.

Voldoende, de Cruzer doet wat ie moet doen.

Heb jij ook een Sandisk Cruzer 16GB Zwart?

Dat knipperende oranje lampje is inderdaad zeer irritant :). Moet vast wel uit te schakelen zijn, als je hem openschroeft :). Anders even afplakken...

Maar vind jij het niet onhandig dat als je hem ergens in wilt stoppen hij soms terugschiet :x.
Ook al over nagedacht, maar ik denk dat ik deze gewoon vervang.
Heb ik in het begin wel even gehad, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik het witte gedeelte ook iets indrukte waardoor deze kan schuiven.
Normaal wordt dat tegengehouden.
Zal het wel even vermelden hierboven, het kan wel irritant worden als het je vaak zou overkomen.
Ik had er zelf geen last meer van nadat ik wist hoe het zat. ;)

[Reactie gewijzigd door OPSLAGHOND op 6 december 2010 11:35]

Ik mis lees en schrijf snelheden......Toch wel belangrijk bij dit soort producten. ;)
Ik heb de 2Gig (el cheapo) variant en die schrijft toch sneller. Denk dat jouw snelheden omlaag getrokken worden door je pc/auto.

Maar inderdaad het lampje is hyperambetant!! ik heb het al tweemaal overschildert mat dikke zwarte modelbouwverf., nu wordt het handelbaar. (ik gebruik em vaak in mijn verduisterde kamer.
deze usb drive gebruik ik bij mn witte xbox en het rode lampje vind ik wel mooi daarop schijnen. de snelle lees snelheid is ook beter dan de HD van de xbox