Verbatim External Hard Drive USB 2.0 2TB Zwart Review

Malloot 5 december 2010, laatste update op 11 december 2010, 1.150 views

Verbatim External Hard Drive USB 2.0 2TB Zwart

Pluspunten

• compact
  • no nonsense behuizing
  • Schijf is Samsung HD204UI
  • goedkoop
  • bescheiden groen ledje

Minpunten

• Alleen USB 2.0 aansluiting
  • Meegeleverde USB kabel is erg kort

Mobiliteit Score: 5
Een kleine aanvulling over de beoordeling:

Featureset: De schijf heeft alleen een USB 2 aansluiding.

Stabiliteit & betrouwbaarheid: De schijf in deze Verbatim behuizing is een Samsung HD204UI, ofwel EcoGreen F4EG. Dat kan nooit verkeerd zijn :) De behuizing is aan de bovenkant en zijkanten van metaal.

Mobiliteit: Een keurig plat formaat, kleiner dan veel andere soortgelijke schijven. Hij rust op vier rubberen voetjes.

Geluidsproductie: Hij maakt redelijk wat geluid (wat ik vooral merk omdat mijn computer superstil is), maar niet meer dan andere recente externe schijven die ik gebruikt heb. Normaal dus.

Prijs: Voor 98,- Bij Paradigit gekocht (Eind november 2010).

edit: Foto's toegevoegd

Heb jij ook een Verbatim External Hard Drive USB 2.0 2TB Zwart?

ik heb de zelfde HD maar dan met een seagate schijf er in
Heb de zelfde schijf, alleen zit er bij mij een Seagate Barracuda LP ST32000542AS schijf in.