Specificaties 37" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung LE37C630 Zwart Review

Machinistje 4 december 2010, laatste update op 4 december 2010, 892 views

Samsung LE37C630 Zwart

Pluspunten

• Solide bouw
  • Beeldkwaliteit
  • Prijs-Kwaliteit

Minpunten

• Mindere weergave lage tonen.

Ik ben in bezit van deze tv sinds mei 2009. Ik kocht deze omdat ik een toestel wou voor een lage prijs maar desondanks toch redelijk van kwaliteit was. De beeldkwaliteit is niet verkeerd voor een toestel van deze prijs.
Ik gebruik het toestel in combinatie met een HD digicorder van telenet aangesloten met een el cheapo HDMI-kabel van bij de MM. Ook speel ik wel is een game op Xbox360 welke is aangesloten met een component kabel aan het toestel. Ook hiermee is de beeldkwaliteit meer dan behoorlijk 1080i@60Hz. Ook de spelmodus is een aangename feature die zorgt ervoor dat de kleuren net iets levendiger zijn. Met analoge Tv aansluiting weet het toestel zich wat minder uit de slag te trekken.
De geluidskwaliteit is ook niet denderend van dit toestel vooral wat lage tonen betreft een iets warmere klank had wel gemogen. Nu stoort me dit niet bij gewone TV programma's en bij films of games gaat de surround set toch aan. Die surround set is een al iets op leeftijd gekomen LG maar werkt prima en is via een optische kabel aan het TV toestel gekoppeld.
Ook een mooie feature van de het Tv toestel zijn de 2 USB poorten en dat hij de meeste gangbare media-formaten kan afspelen.
De bouwkwaliteit van het toestel is ook meer dan behoorlijk. De Tv zelf voelt stevig en solide aan en de afstandsbediening is al meermaals op de vloer gevallen zonder mankementen te gaan vertonen.
Kortom voor 588 is dit toestel zeker geen miskoop geweest.

• Xbox360
  • HD digicorder
  • LG 5.1 surround systeem

Heb jij ook een Samsung LE37C630 Zwart?