×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Ergotron LX Triple Monitor Lift Stand Review

frankveer 2 december 2010, laatste update op 14 maart 2012, 1.064 views

Ergotron LX Triple Monitor Lift Stand

Pluspunten

• Eenvoudige montage, zeer stabiel, totale voetoppervlak valt me nog mee. Oogt zeer fraai.

Minpunten

• Behoorlijk zware voet, veren voor de lift- en kantelfunctie lastig in te stellen (veel draaien). Voor de kantelfunctie zijn er twee veren af te stellen. Lastig om die gelijkmatig af te stellen, omdat ik heel wat slagen moest draaien.

Kwaliteit Score: 4
Heb deze steun sinds twee dagen binnen. Monteren is een fluitje van een cent. Inclusief het aanbrengen van de 3 schermen kostte dat ongeveer 20 tot 25 minuten. Afstellen van de veren voor kantel- en liftfunctie kost meer tijd, je moet behoorlijk draaien om de veerspanning te verlagen. Had het idee dat die in de zwaarste standen stonden. Ik heb overigens 3x 22"-schermen gemonteerd (51,5 cm breed). Zou volgens de specs niet kunnen, maar het past net. In principe hoeven ze bij mij niet te draaien (landscape/portrait). Hooguit omhoog/omlaag en kantelen is voldoende. Ziet er erg goed uit. Mijn 3 schermen zweven nu a.h.w. boven mijn bureau. Ben er erg tevreden mee. Staat ook zeer stabiel, hoef niet bang te zijn dat ie gaat kantelen of omvallen.

• LG Flatron W2242TE

Heb jij ook een Ergotron LX Triple Monitor Lift Stand?

Ik overweeg deze ook aan te schaffen voor mijn 3 x samsung T220 (22"). Zo te horen en lezen her en der is dat net aan wel of niet aan niet passend; welke monitoren heb jij gebruikt?
Type staat er boven: LG Flatron W2242TE. Dat past precies, heb nog een paar millimeter speling aan beide uiteinden.