Transcend microSDHC 8GB Class 6 + Adapter Review

mrc4nl 2 december 2010, laatste update op 23 december 2010, 814 views

Transcend microSDHC 8GB Class 6 + Adapter

Pluspunten

• redelijk snel

Minpunten

• ik heb geen klachten

ik heb het kaartje gekocht voor mijn mobiel,
zodat ik muziek af kan spelen.
een heikel punt was altijd het overzetten van 8 gig aan bestanden, van pc naar het kaartje,
vandaar dat ik maar een snelle heb gekocht.

ik heb de bestelling gedaan bij conrad, aangezien die vanwege de prijs best netjes was en ik heb heb de kaart samen met wat ander spul gekocht zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.

levering: in een kartonnen blister verpakking, zover ik mij herriner alles adapter+ mico sd verder niks.
(geen manual ofzo)

ik heb gebenchmarked met HD TUNE , op een 90% volle kaart,
in zo'n klein usb adapter-stickje
een het resultaat mag er zijn: 15MB/s, al weet ik niet zeker of dat de schrijfsnelheid is,
maar het geeft wel een duidelijke induk van de prestatites.

ik kan geen oordeel doen om mijn mobiel profijt heeft van de snelle kaart, het is ook maar een budget model van htc.

update: ik heb sinds kort ook een andere gekocht (4gig class 4)
en die is zelfs sneller dan deze, kortom laat je niet misleiden door de klasse,
het is een gegarandeerd minimum, het zegt niets over het maximum...

Heb jij ook een Transcend microSDHC 8GB Class 6 + Adapter?

waarom zo'n slechte waardering,
zeg aub wat er mis is i.p.v een slechte waardering te geven..
Ik vind het een prima review, vooral de HDD tune er bij is handig. De update is ook zeker waar.
Door welke heb je hem vervangen?