Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 32LD350 Zwart Review

Daniel36 5 januari 2011, laatste update op 5 januari 2011, 5.469 views

LG 32LD350 Zwart

Pluspunten

• 2 x HDMI
  • Goedkoop
  • ci+ voor digitale tv (ingebouwde tuner)

Minpunten

• lelijke voet

Deze tv aangesloten sinds afgelopen zaterdag en veel films bekeken in de tussentijd.
Tot zover ben ik erg tevreden over het toestel, zeker voor de lage prijs.
Hij is aangesloten op een Humax tuner van Ziggo dus digitale tv en met deze tv zie ik helaas de relatief slechte kwaliteit van wat Ziggo aanbied, misschien toch een HD ontvanger en abo nemen ?

In elk geval is het beeld vele malen mooier wanner ik een dvd kijk, heb (nog) geen blu-ray speler en die mis ik ook niet zo denk ik, kwaliteit van dvd's is me wel goed genoeg eerst.

Pluspunt is de rode lijn die onder het toestel langsloopt, past bij de kleur(en) in onze woonkamer.

Minpunten zijn er ook, ik vind de voet niet mooi, dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik ben toch van plan om hem binnenkort aan de muur te bevestigen.
De bijbehorende voet is wel draaibaar, kan prettig zijn.

Deze tv heeft twee HDMI aansluitingen, een maal aan de achterkant en eentje aan de zijkant, voor mij genoeg met een hdd recorder en een surroundsetje.

Aanvulling : inmiddels een poosje naar deze tv gekeken en ik moet zeggen dat de poot went en dat het feit dat je hem kunt draaien op de poot wel erg handig is.
Ik kan nu pc-en en tegelijk tv kijken.
Hij gaat dus niet tegen de muur eerst denk ik.

+ geinig : je kunt het blauwe lichtje dat brandt als de tv aanstaat permanent uitzetten, fijn want het stoorde me bij het kijken.

Heb jij ook een LG 32LD350 Zwart?

Dit staat in de specs:

Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T
Common Interface CI+

En op de LG site staat Ziggo Certified.

Dan neem ik aan dat je de CI+ module rechtstreeks in het slot van de TV kunt steken.

Waarom dan Řberhaupt een Humax tuner gebruiken? De ingebouwde tuner is denk ik ook van HD kwaliteit. Scheelt je ook weer 1 afstandsbediening.
dat klopt ja, misschien omdat die geen zin had om ff een CAM module te halen, kost namelijk weer een kleine 50-70 euro....
Mooie review trouwens, ga hem binnenkort halen voor op mijn slaapkamer te gamen en tv te kijken.
yep !

sorry voor de late reacties, poosje niet gekeken hier 8)7 .
je bent idd. een module nodig, kost van Ziggo 79 euro, beetje fors vind ik.
ik wil eerst nog uitzoeken wat de voordelen zijn naast het feit dat de Humax dan weg kan.
Hier kun je de cammodule +kaart voor 59 euro kopen.

Als ik het goed heb hoef je geen verzendkosten te betalen

[Reactie gewijzigd door pcgek op 9 januari 2011 23:05]

Een zwaarwegender reden behalve de veel hogere prijs van zo'n CAM module vind ik dat je bij een losse decoder (ˇˇk bij de basic Humax decoder) een digitale audio uitgang hebt, die je dan meteen op je DolbyDigital / DTS surround amp/set aan kan sluiten, wat met een insteekkaartje niet kan.
Mijn basic Humax decodertje van een paar tientjes heeft al een (optische) audio out aansluiting, prettig!
Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Ieder zijn meug uiteraard.
Check de specs even :)

"Verbinding (Audio) Audio Digitaal (S/PDIF) "

Dus met deze tv geen probleem.

[Reactie gewijzigd door DaManiac op 31 juli 2011 10:37]

cool, dat scheelt weer twee tientjes ! :)
Bedoel je hiermee dat de tv zooˇo goed is dat ziggo niet kan opboksen tegen de geweldige kwaliteit, of kan de tv het analoge signaal niet aan? ;)
nou, eigenlijk bedoel ik dat het verschil tussen een dvd van goede kwaliteit en het signaal van Ziggo (wel digitaal maar geen hd kwaliteit) wel erg groot is op sommige zenders.
Vooral SBS6 bijvoorbeeld komt er slecht vanaf.
ik heb nu gewoon een insteekaart van kpn gratis thuis gestuurd gekregen hij past in deze tv en geeft best goede kwaliteit.
kleine update: Ziggo CI+ Cam Module Neotion gekocht en erin gedrukt.
Eventjes digitaal instellen en voila: tv in HD kwaliteit.
Mooier beeld etc. en een kastje minder.
Overigens voor Ą 39,99 incl. verzendkosten, minder dan ik in de Pricewatch kan vinden.