Logitech Harmony 650 Review

Oparob 30 november 2010, laatste update op 30 november 2010, 972 views

Logitech Harmony 650

Pluspunten

• Eenvoudig 3 units combineren en besturen

Minpunten

• Enige gewenning is noodzakelijk

Configuratie Score: 3
In de doos heel strak verpakt nog een doos.
Daar in de harmony 650, usb kabel , 2 batterijen, en de gebruiksaanwijzingen.

Alles gaat dan heel snel voor je het weet zit je op de logitech website en haal je de software naar je PC.
Bijna alles gaat nu via 1 afstandbediening.
Vroeger 1 voor de TV, 1 voor de harddiskrecorder, 1 voor de motorola ontvanger voor internet, tv en telefoon. Daar kwam er nog 1 bij voor het surround systeem.

Nu nog maar een ding wat ik kan verliezen of niet meer kan vinden in de la.
Maar het werkt wel en dat was wel de reden voor de aankoop.

Dan ben je blij dat er Tweakers is zodat je kunt zoeken en bestellen van uit je thuiskantoortje.

Nog een ding dan ben ik klaar. In het nieuwe jaar wil ik een multifunctionele printer.
Kijk al op tweakers, maar het is nog te vroeg om te besluiten.
:) :)

Heb jij ook een Logitech Harmony 650?

Dit is niet echt een productreview.