HP G62-a18ED (WY074EA) Review
Dit is (nu nog) geen volledige review. Als ik meer tijd heb ga ik de review nog uitbreiden.
Ik wil i.i.g. nog testen of er (eenvoudige) spellen te spelen zijn met deze laptop. Ik ga the Sims 3 nog installeren en testen of dit spel speelbaar is met de Radeon Mobility HD4250.
Deze HP-laptop heb ik gekocht via iBOOD (406 euro incl. verzendkosten). Daarbij heb ik een OCZ 120GB SSD gekocht en de harde schijf vervangen. De SSD zorgt voor erg snelle opstarttijden voor Windows 7 (20sec) en heerlijk snel programma's starten.
Voor de liefhebbers hier de Windows Experience Index Base Score's (voor Windows 7 Ultimate 64-bit):
Processor: 5.1
Memory (RAM): 5.5
Graphics: 4.1
Gaming graphics: 5.3
Primary hard disk: 7.7 (met SSD)
Deze scores zijn...
Pluspunten
Goedkoop (althans voor mij -> iBOOD actie)
Minpunten
Matig scherm (maar normaal in deze prijsklasse)
Eindoordeel
Ik wil i.i.g. nog testen of er (eenvoudige) spellen te spelen zijn met deze laptop. Ik ga the Sims 3 nog installeren en testen of dit spel speelbaar is met de Radeon Mobility HD4250.
Deze HP-laptop heb ik gekocht via iBOOD (406 euro incl. verzendkosten). Daarbij heb ik een OCZ 120GB SSD gekocht en de harde schijf vervangen. De SSD zorgt voor erg snelle opstarttijden voor Windows 7 (20sec) en heerlijk snel programma's starten.
Voor de liefhebbers hier de Windows Experience Index Base Score's (voor Windows 7 Ultimate 64-bit):
Processor: 5.1
Memory (RAM): 5.5
Graphics: 4.1
Gaming graphics: 5.3
Primary hard disk: 7.7 (met SSD)
Deze scores zijn neergezet i.c.m. de nieuwste drivers (Nov 2010) en door het vervangen van de interne HDD door een OCZ Vertex 2 120GB SSD (firmware 1.23).
Reacties (3)
Wat vind je overigens matig aan het scherm? De resolutie, het paneel of de finish?
Maar hoge verwachtingen had ik op voorhand niet over het scherm.
echter heb ik de 60GB OCZ-V2 erin zitten en windows 8 x64 erop
al heb ik voor games toch wel een echte pc
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn