Specificaties Set - Bekijk alle specificaties

Sony BDV-F500 Review

marcel23456 26 november 2010, laatste update op 26 november 2010, 1.589 views

Sony BDV-F500

Pluspunten

• Fijn menu.
  • scherp beeld.
  • veel mogelijkheden.

Minpunten

• harde schijf moet in fat zijn, nadeel is dat je niet boven de 4gb op de schijf kan zetten, ik vind dat sony via en update het mogelijk moet maken dat je ook nfts moeten kunnen gebruiken op de schijf waardoor je wel boven de 4gb erop kunt zetten.

Geluidskwaliteit Score: 5
Sinds 10 november heb ik dit mooie apparaat ook in huis genomen. De installatie verloopt vrij prettig in nederlandse taal. het desing is absoluut mooi. het geluid is strak en vooral via dts treu hd en neo6 zeer strak!

Bas is instelbaar via het menu, evenals talloze andere optie's. het menu lijkt sprekend op die van een psp, je scrolt er erg makkelijk doorheen Verder is alles eigenlijk aan boord, je kunt youtube films bekijken, internet video via brava tv, radio luisteren (rds aanwezig) en ook is het mogelijk films te bekijken vanaf en harde schijf die je kunt aansluiten op 1 van de twee usb ingangen.

beeld kwaliteit is voortreffelijk, via mijn fulld hd tv is het bloedjemooi, iedere detail is scherp te zien.

Kortom en mooie prijs (Ik betaalde 400 via en internetwinkel) voor en prachtig apparaat. helaas heb ik 3d niet kunnen testen.

Heb jij ook een Sony BDV-F500?

" ik vind dat sony via en update het mogelijk moet maken dat je ook nfts moeten kunnen gebruiken op de schijf waardoor je wel boven de 4gb erop kunt zetten.", dat kun jij wel vinden, maar NTFS is van Microsoft en daar hebben ze nou eenmaal geen rechten voor...
Ben het opzich wel met de reviewer eens, FAT(32) is natuurlijk eigenlijk niet meer van deze tijd. Sinds de release van Windows XP is eigenlijk iedereen over naar NTFS, op mobile apparatuur na.

En het is inderdaad jammer dat bepaalde apparatuur daar nu op achter blijft. Zeker nu bijv Media images al snel over de 4GB limiet gaat met DL DVD en Blu ray.

iirc gaat de licentie vlieger ook niet helemaal op, want volgens mij moet je namelijk voor FAT eveneens licentie kosten betalen aan microsoft.

Behalve natuurlijk als je een alternatief OS gebruikt, echter zul je dan ook hoogst waarschijnlijk geen FAT gebruiken.
kun je wat specifieker zijn wat het geluid betreft? Ik heb deze set ook al enige tijd op het oog.. ook eens beluisterd in de mediamarkt ,maar ik daar kon ik er natuurlijk niet echt overoordelen. Ik ben zeer benieuwd naar hoe deze klinkt in een kleinere ruimte (huiskamer) en hoe bijvoorbeeld de dolby ervaring is?